کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سومین مرکز بزرگ تولید تراشه در جهان تاسیس میشود

شرکت NEC Electronics که از تراشه‌سازان ژاپني محسوب مي‌شود، مذاکرات خود را براي ادغام با شرکت Renesas Technology آغاز کرد.

به گزارش از سايت پارسيک، با اعلام اين خبر دور تازه‌اي از اتحاد در صنعت محصولات نيمه‌هادي ژاپن رخ خواهد داد. شرکت Renesas از ادغام مراکز توليد تراشه در شرکت‌هاي هيتاچي و ميتسوبيشي در اوايل دهه جاري تاسيس و در همان زمان،‌ مرکز NEC Electronics از شرکت NEC جدا شد.


به گفته اين دو شرکت، مذاکرات کنوني آن‌ها براي ادغام با يکديگر باعث رونق و حرکت در بازار جهاني محصولات نيمه‌هادي شده است.


اين شرکت‌ها طي چند ماه آينده در مورد برنامه‌هاي آتي خود با يکديگر گفت‌وگو خواهند کرد و وضعيت مالي و تجاري هم را با دقت بيشتري مورد مطالعه قرار خواهند داد.

شرکت‌هاي Renesas و NEC Electronics اميدوارند تا پايان ماه ژوئيه قرارداد همکاري را با يکديگر منعقد کنند و از اول آوريل 2010 به صورت رسمي فعاليت مشترک خود را آغاز نمايند.


"ريک هسو"(Rick Hsu) يکي از تحليل‌گران صنعت تراشه‌ها در مرکز Nomura Securities در تايپه گفت: «تراشه‌سازان ژاپني معمولا اين قبيل اقدامات را براي ادغام با يکديگر در دوران رکود اقتصادي انجام مي‌دهند. آن‌ها با اين کار مي‌توانند مشکلات اقتصادي را حل کنند و کارايي خود را افزايش دهند. اما ما همچنان در انتظار اخراج تعدادي از کارمندان اين شرکت‌ها هستيم».


با ادغام اين دو شرکت، سومين مرکز بزرگ توليد تراشه‌هاي رايانه‌اي در جهان ايجاد خواهد شد و حاکميت بر بازار ميکروکنترلرها، سيستم‌هاي مبتني بر تراشه‌ها(SoC) و محصولات مربوط به اتومبيل‌ها و دستگاه‌هاي ديجيتالي همراه از آن اين شرکت خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 427 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فن آوري اطلاعات ايران تاریخ خبر: 1388/02/09 تعداد مشاهده: 1403
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر