کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318014 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه‌ی آزمایشی سیم‌کارت‌های اپراتور سوم منتفی نیست

عرضه آزمايشي سيم‌كارت‌هاي اپراتور سوم تلفن همراه به اين معني نيست كه سيم‌كارت‌هاي اين اپراتور منتفي است و اين موضوع صرفا برداشت غلطي از سوي برخي رسانه‌ها بوده است.

محمد كرم‌پور - معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات - با بيان اين مطلب اظهار كرد : بعضا برخي از رسانه‌ها تيترهاي غير كارشناسانه‌اي در ارتباط با راه‌اندازي آزمايشي اپراتور نسل سوم به كار برده‌اند ، در حالي كه بايد دانست معني آزمايشي اين نيست كه سيم‌كارت اپراتور سوم منتفي است كه اين برداشت غلطي از سوي برخي رسانه‌ها بوده و در زمان مقرر اين سيم‌كارت‌ها با تست‌هايي كه برروي آن انجام مي‌شود و كيفيت آن‌ها بالا آمد، به عموم مردم عرضه خواهد شد زيرا مرحله آزمايشي به معناي فروش سيم‌كارت به مردم نيست.

او افزود: عرضه اين سيم‌كارت‌ها در دهه فجر به صورت آزمايشي است هرچند كه هيچ قولي براي انجام اين كار وجود نداشته است و تعداد عرضه آزمايشي آن هم مشخص نيست.

كرم‌پور با تاكيد بر اينكه برروي شبكه تمام خدمات قابل ارائه است، اذعان كرد: زماني كه شبكه اپراتوري راه‌اندازي شود، تمامي خدمات برروي آن قابل عرضه است؛ هرچند كه اين اپراتور متولي ارائه خدمات نسل سوم است و به مرور خدمات جديد و پيشرفته‌تري به آن اضافه خواهد شد. سرويس‌هاي ارزش افزوده هر روز قابل تكميل است و مي‌شود گفت كه يك موضوع نوآورانه است.

او درباره زمان عرضه اين سيم‌كارت‌ها گفت: اين اپراتور موظف است سيم‌كارت‌هاي خود را از خردادماه به مردم تحويل دهد و براي پيش از آن هيچ قولي ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4421 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/11/20 تعداد مشاهده: 1291
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر