کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318018 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت ابزارها را مطمئن‌تر و ظرفیت‌ها را بیش‌تر می‌کند

اتصال بانك‌ها به يكديگر بانكداري الكترونيكي را توسعه خواهد داد و بايد دانست كه اينترنت براي انتقال تراكنش است و ابزارها را مطمئن‌تر و ظرفيت‌ها را بالاتر مي‌برد.

عبدالمجيد پورسعيد با بيان اين مطلب ، روند رو به رشدي را پيش‌روي توسعه IT در حوزه تجارت الكترونيكي پيش‌بيني كرد و گفت: با پيشرفت‌هاي خوبي كه در حوزه IT و در مباحث كشوري داشتيم، فاصله بين كشور ما و ساير جوامع پيشرفته صنعتي كم‌تر شده است.

وي با اشاره به وجود و گسترش دستگاه‌هاي كارتخوان در پايانه‌هاي فروشگاهي تاكيد كرد: گسترش پرداخت‌هاي الكترونيكي يكي از موضوعاتي بوده كه جامعه را به سمت بهره‌برداري از خدمات الكترونيكي سوق داده است. به گونه‌اي كه تا هفت و هشت سال گذشته چيزي با عنوان خريدهاي خرد وجود نداشت در حالي كه هم اكنون حدود يك ميليون و 200 هزار دستگاه كارتخوان در فروشگاه‌ها متمركز شده است.

او روند حال حاضر را كانالي براي پذيرش مباحث الكترونيكي عنوان كرد و افزود: بايد دانست كه ما تنها به مدت دو سال دستگاه‌هاي POS، خريدهاي اعتباري و موبايل بايكينگ را راه‌اندازي كرديم، در حالي كه ساير كشورها اين روند را با مدت طولاني‌تري طي كردند و حتي بعضي از آن‌ها تا 10 سال هم به درازا انجاميدند.

اين كارشناس فن‌آوري اطلاعات راه‌اندازي نخستين دستگاه POS را مربوط به اوايل سال 83 دانست و ابراز كرد: بانكداري الكترونيكي از آن زمان رايج شد اما پس از بروز نيازهاي جديد دستگاه‌هاي دريافت و تراكنش بانكي در محل خريد اجناس قرار گرفتند و به شيوه‌هاي امروزي تبديل شدند كه البته نبايد نقش فرهنگ‌سازي را در اين راستا ناديده گرفت.

پورسعيد تصريح كرد: شيوه‌هاي جديدي از انواع مبادلات بانكي از قبيل پرداخت‌هاي اينترنتي و موبايل بانكينگ هم در حال حاضر مورد بهره‌برداري هستند اما متاسفانه به دليل ملموس نبودنشان براي مردم هنوز نتوانسته‌اند اطمينان آن‌ها را جلب كنند.

وي رشد تراكنش‌هاي بانكي از طريق ابزارهاي الكترونيكي را حدود 55 درصد اعلام كرد و گفت: مسوولان حوزه تجارت الكترونيكي بايد سرمايه‌گذاري‌هايشان را روي اين حوزه اقتصادي‌تر كنند زيرا در حال حاضر به واسطه يك موبايل هم مي‌شود پرداخت و عمليات بانكي را انجام داد و افراد مي‌توانند توسط موبايل حساب داراي كارت خود را مديريت كنند.

او در پايان خاطر نشان كرد: دستاوردهاي بانكداري الكترونيكي نشان مي‌دهد بايد سرمايه‌گذاري برروي بسترهاي آن را بيش‌تر كرد و بر همين اساس اتصال بانك‌ها به يكديگر به اين روند توسعه خواهد داد، هرچند كه بايد دانست اينترنت براي انتقال تراكنش است و ابزارها را مطمئن‌تر و ظرفيت‌ها را بالاتر مي‌برد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4482 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایسنا تاریخ خبر: 1389/11/27 تعداد مشاهده: 1465
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر