کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرعت پایین اینترنت همراه اول و پاسخ ارتباطات سیار

سرعت نسبتا کند سرويس gprs همراه اول و هزينه استفاده از آن را مي توان از دلايل کمبود استقبال و گرايش کمتر مشترکان به داشتن اين سرويس عنوان کرد زيرا موضوع استقبال مشترکان از سرويس هاي جديد دور از انتظار نيست. اما اين موضوع مستلزم فراهم کردن شرايط و تسهيل دسترسي و استفاده از اين سرويس هاست که ظاهرا اين موضوع مورد توجه مسئولان مخابرات قرار گرفته است. اما زمان اجرايي شدن اين وعده هنوز به طور دقيق مشخص نيست.

يکي ديگر از مهم ترين دلايل استقبال اندک مشترکان براي استفاده از اين سرويس را مي توان با مشکل مواجه شدن مشترکان هنگام فعال سازي سرويس gprs دانست که مشترکان را سردرگم مي کند و اين در حالي است که محمدمهدي عطوفي معاون بازاريابي و امور مشترکان شرکت ارتباطات سيار ايران پيش از اين علت استقبال اندک از سرويس gprs همراه اول را ارائه نشدن نرم افزارهاي کاربردي اين سرويس عنوان کرده بود.

بحث تعرفه بالا هم از ديگر موارد عنوان شده از سوي برخي مشترکان براي نداشتن تمايل به استفاده از اينترنت تلفن همراه است؛ اين موضوع بايد در ارائه سرويس هاي ارزش افزوده مانند اينترنت تلفن همراه مورد توجه اپراتورها قرار داشته باشد.

در اين باره وحيد صدوقي، مدير عامل شرکت ارتباطات سيار ايران سال گذشته با بيان اين که قرار است در سال جاري سرعت  gprsبه 3 تا 4برابر افزايش يابد، گفته بود: نرخ تعرفه هاي جديد اين سرويس نيز پيشنهاد شده است و تعرفه ها در اين زمينه مورد بازنگري قرار خواهد گرفت.

در اين راستا مدير کل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران نيز تاکيد کرد: در واقع ما به دنبال تقويت ظرفيت شبکه هستيم تا سرعت اينترنت از طريق تلفن همراه افزايش يابد. براي اين کار طبيعي است که بايد کار کارشناسي دقيقي روي تعرفه هاي آن صورت بگيرد.

داود زارعيان با بيان اين که با برآورد ميزان ثبت نام ها و تقاضاي استفاده از gprs سرعت اين سرويس افزايش پيدا مي کند گفت: افزايش سرعت gprs به زودي و در اولين فرصت انجام مي شود و کاهش تعرفه gprs نيز در دستور کار همراه اول قرار دارد.

تعرفه اينترنت همراه شرکت ارتباطات سيار براي سيم کارت هاي دائمي همراه اول در زمان هاي غير اوج ترافيک به ازاي هر کيلوبايت تبادل اطلاعات حداکثر 4 ريال است که زمان هاي غير اوج ترافيک شبکه همراه اول از ساعت 23 تا 8 و همچنين روزهاي تعطيل را شامل مي شود.

همچنين اين تعرفه در زمان اوج ترافيک يعني از ساعت 8 تا 23 به ازاي هر کيلوبايت تبادل اطلاعات حداکثر 14/ 8 ريال اعلام شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 451 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: روزنامه خراسان تاریخ خبر: 1388/02/14 تعداد مشاهده: 1475
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر