کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317999 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری موزیلا و NextDNS برای افزایش امنیت کاربران در اینترنت

به گزارش سافت گذر، موزیلا امروز اعلام کرد که با شرکت NextDNS همکاری را آغاز کرده تا امنیت کاربران را افزایش داده و از حریم شخصی آنها محافظت کند. بر این اساس، کمپانی نامبرده مطابق برنامه TRR موزیلا انجام وظیفه خواهد کرد تا از حریم شخصی افراد مراقبت نماید و امنیت آنها را افزایش دهد.

موزیلا فایرفاکس موزیلا فایرفاکس مرورگر فایرفاکس مرورگر موزیلا فایرفاکس

DNS این‌گونه بود که با توجه به آدرس URL که در حال تایپ کردن هستید، شما را به سمت آن IP هدایت می‌کرد. این تکنولوژی قدیمی مشکلات خاص خودش را داشت به طوری که متولیان آن می‌دانستند کاربران چه موضوعاتی را جستجو می‌کنند بنابراین احتمال اینکه اشخاصی در این بین سوءاستفاده کنند افزایش می‌یافت.

حالا به عنوان بخشی از برنامه TRR، NextDNS باید به چند قانون جدید که موزیلا وضع کرده پایبند باشد. یکی از این قوانین آن است که مسئولین ابداع‌کننده تکنولوژی نامبرده باید داده‌های کاربران را فقط به منظور افزایش ایمنی افراد به کار گیرند و پس از 24 ساعت هم باید آنها را حذف کنند. ضمن اینکه فروش، اشتراک‌گذاری و ارائه اطلاعات ممنوع است تا حفاظت از حریم شخصی افراد به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد. برخی از مخالفان DoH مدعی هستند که این ویژگی گزینه‌های کنترل والدین را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باعث خواهد شد تا آنها مجبور شوند برخی فیلترهای خاص را بپذیرند تا در نهایت بتوانند در دستگاه‌هایی که کودکان از آنها استفاده می‌کنند، تنظیمات خاص مدنظر خود را اعمال نمایند.

اریک رسکورلا مدیر ارشد فناوری فایرفاکس می‌گوید:«« برای کاربران مهم است که بدانند درخواست‌های DNS آنها به کجا ارسال و داده‌های آنها در چه زمینه‌هایی استفاده می‌شود. برنامه TRR فایرفاکس به موزیلا این اجازه را می‌دهد تا با ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی مذاکراتی داشته باشد و مطمئناً شود پیش از ارسال اطلاعات افراد حریم شخصی آنها از امنیت کافی برخوردارست. ما از اینکه توانسته‌ایم با NextDNS همکاری داشته باشیم بسیار خوشحالیم زیرا می‌توانیم به کاربران این اطمینان را بدهیم که می‌توانند از اطلاعات خود در بستر اینترنت محافظت کنند»».

موزیلا عنوان کرده که به دنبال شرکای بیشتری در گسترش برنامه TRR است تا بتواند سیستم DNS را در قرن 21 پیشرفته‌تر کند و آن‌طور که کاربران انتظار دارند، از حریم شخصی محافظ و امنیت آنها را برقرار نماید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 45894 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/09/27 تعداد مشاهده: 3040
سافت گذر