کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317993 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سه خبر جدید از گوگل کروم

به گزارش سافت گذر، مرورگر محبوب گوگل کروم در 24 ساعت گذشته تیتر اول بسیاری خبرگزاری‌ها بوده زیرا سه خبر مهم در مورد آن منتشر شده است.

گوگل کروم مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

رابط کاربری جدیدتر برای اعلانات مبتنی بر وب

دقیقاً در همان روزی که خبر رسید در نسخه 72 فایرفاکس تمهیداتی اندیشیده شده تا اعلانات اینترنتی کمتر آزاردهنده باشند، گوگل کروم نیز گزینه‌هایی را افزود که برای فعالسازی آنها چندین راه وجود دارد که عبارتند از:

•    در نسخه 80، مراجعه به تنظیمات (Settings) و سپس تنظیمات سایت (Site Settings) و بعد اعلانات (Notifications) و در نهایت فعالسازی گزینه Use quieter messaging.

•    چنان‌چه نمی‌خواهید راهکارهای گفته شده را دنبال کنید، می‌توانید با رد کردن اعلانات مختلف، به صورت اتوماتیک تنظیمات را روشن نمایید.

•    همچنین، اگر تعدادی از کاربران از یک سایت بازدید و پیام دریافت اعلانات آن را رد کنند، سایر افراد دیگر چنین نوتیفیکیشن‌هایی را دریافت نخواهند کرد.

برای اینکه وبگردی برای کاربران لذت‌بخش‌تر شود، گوگل پیشنهاد می‌کند که توسعه‌دهندگان قوانین مربوط به اعلانات را به خوبی مطالعه نمایند زیرا معمولاً وقتی افراد به یک وب‌سایت می‌روند، اعلانات را همان ابتدا رد می‌کنند ولی اگر توضیحات کاملی ارائه شود، امکان دارد این اتفاق کمتر رخ دهد.

صاحبان وب‌سایت می‌توانند با رفتن به قسمت اعلانات (notifications) و بعد محتوا (content) از بخش تنظیمات، شرایط جدید را مطالعه کنند. همچنین گفته می‌شود این ویژگی به تدریج به نسخه‌های آزمایشی گوگل کروم خواهد آمد و امکان فعالسازی دستی آن در نسخه اصلی و جدیدتر از ورژن 80، از طریق آدرس chrome://flags/#quiet-notification-prompts وجود دارد.

گوگل پیش از این خبر داده بود که سایت‌هایی که با اعلانات در تلاشند تبلیغات پخش کنند را جریمه خواهد کرد و به زودی اقداماتی که انجام خواهد داد را در یک پست وبلاگی توضیح می‌دهد. ویژگی اعلانات بیصدا که قرار است با نسخه 80 کروم به دست کاربران برسد، هم در ورژن دسکتاپ و هم در ورژن موبایلی کروم وجود خواهد داشت.

امکان انتقال تب‌ها به یک پنجره جدید با روشی آسان‌تر

علی‌رغم اینکه کروم پرطرفدارترین مرورگر دنیاست ولی جای خالی برخی از ویژگی‌ها در آن احساس می‌شود به همین دلیل گوگل در تلاش است تا این کمبودها را جبران کند.

گفته می‌شود با آپدیت بعدی، در کروم ویژگی وجود خواهد داشت که در منوی مربوطه، گزینه‌ای مشاهده خواهد شد که اجازه می‌دهد تب‌ها به یک قسمت جدیدتر منتقل شوند. برای هر چه بهتر شدن این قابلیت، گوگل همچنین، می‌خواهد پشتیبانی از چند تب را به کروم بیاورد حال آن‌که در حال حاضر فعلاً می‌توان این کار را با یک تب صورت داد.

این قابلیت فعلاً در نسخه آزمایشی کروم وجود دارد و قرار است با ورژن 81 گوگل کروم به دست کاربران برسد. لازم به ذکر است که مشابه این ویژگی در مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم اضافه شده است.

صفحه تنظیمات بازطراحی شده

گوگل کروم مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

بخش تنظیمات مربوط به حریم شخصی و امنیت در نسخه 80 کروم، به‌گونه‌ای تغییر کرده تا فقط گزینه‌های کاربردی‌تر را به نمایش درآورد و سایر آپشن‌ها را به قسمت بیشتر (More) منتقل کند. حالا تنها گزینه حذف داده‌های وبگردی (Clear browsing data) و تنظیمات سایت (Site Settings) مشاهده می‌شوند و در بخش بیشتر، سایر آپشن‌ها جای‌گیری کرده‌اند.

گوگل کروم مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

پس از این اتفاق، گزینه‌های نامبرده، دیگر در قسمت پیشرفته (Advanced) قرار نخواهند گرفت و حالا در بخش تنظیمات اصلی، منوی مخصوص به خود را خواهند داشت.

هدف از ایجاد این تغییر، افزایش ایمنی کاربران می‌باشد.

لازم به ذکر است که تغییرات ایجاد شده در تنظیمات، به صورت پیش‌فرض در نسخه بتا ورژن 80 کروم وجود دارد و در نسخه آزمایشی هم می‌توان آن را از قسمت chrome://flags و با کد Privacy Settings Redesign فعال نمود.

 

دانلود آخرین نسخه گوگل کروم

 

 
منابع: mspoweruser.com و neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46044 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/10/19 تعداد مشاهده: 2784
سافت گذر