کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317991 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوع تصویر پس‌زمینه سیستم عامل ویندوز 10 ایکس مشخص شد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت قرار است در بازه زمانی 6 تا 9 ماه آینده یک سیستم عامل جدید را برای لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های تاشو منتشر کند.

ویندوز ویندوز 10 ویندوز 10 ایکس سیستم عامل مایکروسافت

بنابراین محصول جدید مایکروسافت یعنی سرفیس نئو نیز دارای این پلتفرم خواهد بود. ویندوز 10 ایکس نسخه ساده‌تر ویندوز 10 می‌باشد که راحت‌تر می‌توان آن را آپدیت کرد و رابط کاربری آن جذاب‌تر است. حالا به نظر می‌رسد یکی از ویژگی جالب این سیستم عامل، تصاویر پس‌زمینه دینامیک خواهد بود.

یکی از خبرگزاری‌ها در این مورد می‌گوید:«« تصاویر پس‌زمینه دینامیک یا پویا در ویندوز 10 ایکس وجود خواهند داشت تا با توجه به شرایط مختلف تغییر کنند. برای مثال، منظره‌ای از کوه به عنوان تصویر پس‌زمینه به کار خواهد رفت که اوقات مختلف مانند صبح، بعد از ظهر، غروب و شب را نشان می‌دهد و بر اساس موقعیت جغرافیایی شما تغییر خواهد کرد. در این تصویر همچنین، ابرها هم ظاهر بخصوصی خواهند داشت»».

با این وجود، مشخص نیست تصاویر پس‌زمینه پویا دقیقاً چگونه کار خواهند کرد زیرا به خاطر محدودیت‌های مربوط به باتری، بعید است پیچیدگی زیادی داشته باشند.

به هر حال، باید در نیمه دوم سال 2020 منتظر رونمایی از دستگاه‌های دارای سیستم عامل ویندوز 10 ایکس باشیم هرچند مشکلات خاص مربوط به آنها ممکن است باعث به تأخیر افتادن معرفی این‌گونه تبلت‌ها و رایانه‌ها گردد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46197 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/10 تعداد مشاهده: 2466
سافت گذر