کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317991 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو ویژگی جدید به کروم خواهند آمد

جلوگیری از دانلود فایل‌های ناامن در نسخه‌های آتی کروم

به گزارش سافت گذر، گوگل در اکتبر سال 2019 نسبت به استفاده از سایت‌های ناامن با پیشوند HTTP هشدار داد و اعلام کرد که کاربران باید از سایت‌هایی دانلود انجام دهند که ابتدای آنها HTTPS نوشته شده است. این شرکت حالا به موضوع باز کردن تصاویر و متون در سایت‌های ناامن به صورت مخفیانه اشاره کرده و می‌گوید که این اقدام خطرات امنیتی را افزایش می‌دهد چرا که امکان دارد برخی محتواهای مخرب حتی در سایت‌های امن نیز پخش شوند. این‌بار با عرضه نسخه 80 کروم، گوگل تصمیم گرفته به صورت خودکار محتواهای این‌چنینی را بروز کرده و در تلاش است تا جایی که امکان دارد به کاربران نسبت به وجود این خطرات هشدار دهد.

دیگر اقدام گوگل برای ارتقای امنیت کاربران، جلوگیری از دانلود از سایت‌های ناامن است. کمپانی مالک اندروید اعلام کرده که به تدریج افراد را از امنیت پایین دانلود از یک سایت بدون پیشوند HTTPS آگاه خواهد کرد. این شرکت همچنین بازه زمانی را مشخص کرده تا نشان دهد در چه تاریخی این برنامه خود را عملی می‌کند.

کروم گوگل گوگل کروم مرورگر کروم مرورگر گوگل کروم

در حال حاضر دانلودهای ناامن در گوگل کروم مسدود نمی‌شوند ولی گوگل به کاربران اعلام کرده که فایل‌های دانلود ناامن خطری برای حریم شخصی و امنیت افراد است بنابراین با عرضه نسخه 82 که در ماه آوریل 2020 منتشر می‌شود، به کاربران در مورد بارگذاری فایل‌های ناامن APK و exe هشدار داده خواهد شد. دانلود این فایل‌ها از ورژن 83 به بعد مسدود خواهد شد و در ادامه نیز همین اتفاق برای اسناد، فایل‌های فشرده و رسانه‌ای رخ خواهد داد.

کروم گوگل گوگل کروم مرورگر کروم مرورگر گوگل کروم

گویا گوگل می‌خواهد این محدودیت‌ها را ابتدا در سیستم عامل‌های دسکتاپی نظیر ویندوز، macOS، Chrome OS و لینوکس اعمال کند و در مرحله بعد سراغ اندروید و iOS برود زیرا این پلتفرم‌ها امنیت نسبتاً بالایی دارند. این یعنی پیام‌های هشدار ابتدا در نسخه 83 کروم مخصوص گوشی به نمایش درخواهد آمد.

کروم گوگل گوگل کروم مرورگر کروم مرورگر گوگل کروم

در حال حاضر توسعه‌دهندگان باید از پیشوند HTTPS استفاده کنند. ضمن اینکه تعدادی از آنها توانسته‌اند در نسخه آزمایشی کروم، پیام‌های هشدار را برای کاربران منتشر کنند. همچنین، کاربران نسخه‌های آموزشی و اینترپرایز کروم هم امکان غیرفعالسازی کامل محتواها را برای هر سایت خواهند داشت.

امکان فعال کردن حالت تیره برای سایت‌ها در کروم اندروید، به زودی

مدتی است که گوگل در حال کار کردن برای افزودن حالت تیره به مرورگر کروم می‌باشد. سال گذشته این شرکت دارک مد را به ورژن اندرویدی و دسکتاپی این نرم‌افزار آورد ولی این گزینه تنها فقط برای مرورگر بود و سایت‌هایی که پس‌زمینه سفید داشتند از آن بی‌بهره بودند.

این‌بار خبر رسیده که گوگل می‌خواهد ویژگی را به دست کاربران برساند که اجازه خواهد داد سایت‌ها را با حالت تیره اجرا کنند. البته این قابلیت مبتنی بر تنظیمات خواهد بود بنابراین تنها زمانی فعال می‌شود که آپشن مربوطه در گوشی و رایانه روشن شده است. در حال حاضر این ویژگی در کروم قناری در دسترس قرار گرفته بنابراین اگر شما از این برنامه استفاده می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به آدرس chrome://flags، دنبال گزینه Darken websites checkbox in theme settings بگردید و آن را فعال کنید. سپس به تنظیمات آمده و آپشن Darken websites را بزنید. این قابلیت در حال حاضر در نسخه مخصوص کامپیوتر کروم وجود دارد بنابراین احتمالاً به زودی به ورژن اندرویدی این برنامه هم خواهد آمد.

مطمئناً حالت تیره کروم برای کسانی که با مرورگر زیاد کار می‌کنند مفید خواهد بود. لازم به ذکر است که این ویژگی در مرحله آزمایشی قرار داد و به زودی به صورت عمومی منتشر می‌شود.

 

 
منابع: neowin.net و mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46273 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/19 تعداد مشاهده: 4404
سافت گذر