کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317989 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشکلات جدید با آپدیت های تازه منتشر شده برای ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، دیگر ایجاد مشکل در ویندوز 10 پس از نصب بروزرسانی های مختلف به یک موضوع آشنا تبدیل شده است. در این بین، برخی اوقات باگ های به وجود آمده بدتر از آن چیزی می باشد که به نظر می رسد و حالا گویا آپدیت KB4524244 این سیستم عامل یکی از آن هاست.

مایکروسافت ویندوز 10 ویندوز سیستم عامل آپدیت ویندوز 10

پس از نصب آپدیت KB4532693 که به تازگی منتشر شده، به خاطر عدم نمایش صحیح پروفایل کاربران، تمامی میانبرها و آیکون های موجود در استارت منو حذف می شوند.

یکی از کاربران در این باره نوشته است:«« پس از نصب این آپدیت، پروفایل کاربری من از دسترس خارج شد. لغو نصب این بروزرسانی اوضاع را به حالت عادی برگرداند. بار دیگر این بسته را نصب کردم ولی باز هم نتیجه یکی شد. بار دیگر نرم افزار وان درایو را نصب کرده و تمامی اطلاعات کاربری خود را به درون این اپلیکیشن حافظه ابری انتقال دادم و با نام کاربری مایکروسافت خود وارد آن شدم. در نهایت بروزرسانی نصب شده را حذف کردم و بار دیگر اطلاعاتم را به دست آوردم. یک بار دیگر آپدیت را نصب کردم و این بار اپلیکیشن اوت لوک از دسترس خارج شد. آیا واقعاً مایکروسافت پیش از این عرضه این بروزرسانی ها آنها را آزمایش می کند؟»».

ایجاد مشکل امنیتی با بروزرسانی KB4524244 در رایانه های HP

یکی از کاربران ادعا می کند:«« بروزرسانی KB4524244 را دانلود و نصب کردم. بار اول که خواستم رایانه را ری استارت کنم مشکلی نبود ولی دفعه دوم رایانه هنگ کرد و فقط یک دایره چرخان روی نمایشگر ظاهر شد و اصلاً نمی توانستم دکمه های کیبورد یا هر چیز دیگری را انتخاب کنم. پس از 15 دقیقه، خودم رایانه را خاموش کردم. هنگام روشن شدن، پیام امنیتی ظاهر شد که می گفت دکمه های کیبورد کار نمی کنند. البته توانستم مشکل را حل و رایانه را ری استارت کنم. چند بار دیگر لپ تاپ را ری استارت کردم اما بروزرسانی نصب نشد. برای سومین بار دکمه Check for updates را زدم و آپدیت KB4524244 نمایش داده شد ولی وقتی 94 درصد آن دانلود می شد، دیگر جلو نمی رفت. بار دیگر مجبور شدم رایانه را با استفاده از دکمه فیزیکی ری استارت کنم. در نهایت حافظه پنهان نرم افزاری را پاک کردم ولی باز هم همان نتایج حاصل شد»».

همین مشکل در برخی از دستگاه هایی که پردازنده آنها از سری AMD Ryzen می باشد نیز به وجود آمده است. در این رایانه ها، پس از نصب آپدیت KB4524244 نتایجی به نمایش درمی آید و در نهایت کامپیوتر هنگ می کند. این مشکل در حالی در چندین رایانه برند HP رخ داده که در همه آنها آخرین نسخه تنظیمات BIOS و ورژن های 1809، 1903 و 1909 ویندوز 10 نصب بوده است»».

مایکروسافت هنوز وجود این باگ ها را رسماً تأیید نکرده و این یعنی راهکار مشخصی نیز برای آنها معرفی نشده است. با این حال، اگر می خواهید همه چیز به حالت عادی برگردد، باید آپدیت های نامبرده را لغو نصب کنید. برای انجام این کار، مراحل زیر را انجام دهید:

 

•    به تنظیمات (Settings) ویندوز 10 و سپس به قسمت آپدیت و امنیت (Update & Security) بروید
•    در صفحه آپدیت ویندوز (Windows Update) روی گزینه مشاهده تاریخچه آپدیت (View update history) کلیک کنید
•    در نهایت آپشن لغو نصب آپدیت ها (Uninstall updates) را بزنید
•    حالا بروزرسانی که می خواهید لغو نصب شود را برگزینید و در نهایت دکمه لغو نصب (Uninstall) را بزنید
•    در ادامه روی گزینه OK کلیک کنید
•    مراحل بالا را بار دیگر تکرار نمایید تا هر دو آپدیت نصب شده حذف شوند
•    در پایان کامپیوتر خود را ری استارت کنید

نکته: به نظر می رسد مایکروسافت از مشکل دار بودن این بروزرسانی آگاه شده و عرضه آن را متوقف ساخته است.

کمپانی مالک ویندوز در این باره می گوید:«« آپدیت امنیتی KB4524244 حذف شده و از طریق هیچ سرویسی به دست کاربران نخواهد رسید. به خاطر داشته باشید که این مشکل سایر بروزرسانی ها را تحت تأثیر قرار نخواهد داد»».

اگر شما این بروزرسانی ها را نصب و به مشکل برخورد کرده اید، راهکارهای زیر می توانند باگ را از بین ببرند:

 

•    به قسمت تاریخچه آپدیت رایانه بروید
•    در پنجره باز شده بروزرسانی KB4524244 را لغو نصب کنید
•    رایانه را ری استارت کنید
•    پیش از شروع دوباره ویندوز، از دکمه Restart this PC بهره ببرید تا مشکلی به وجود نیاید

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46317 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/27 تعداد مشاهده: 3403
سافت گذر