کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حالت تیره به نسخه اندرویدی وان درایو نیز آمد

به گزارش سافت گذر، دقیقاً مشخص نیست چند نفر نسخه iOS نرم افزار وان درایو را دانلود کرده اند ولی می دانیم که ورژن اندرویدی آن بیش از 1 میلیارد بار از گوگل پلی استور بارگذاری شده است.

وان درایو مایکروسافت اندروید iOS OneDrive

اگرچه وان درایو برای دو سیستم عامل اندروید و iOS ویژگی های مشابهی دارد ولی گزینه حالت تیره تنها در نسخه iOS آن مشاهده می شود چرا که مایکروسافت در ماه سپتامبر سال قبل این قابلیت را در اختیار آیفون دارها و آیپددارها قرار داد ولی در مورد زمان عرضه آن برای اندروید سخنی به زبان نیاورد.

حالا برخی از کاربران اروپایی وان درایو مدعی شده اند که جدیدترین ورژن این نرم افزار حالت تیره را دریافت کرده و از قسمت تم موجود در تنظیمات می توان آن را فعال یا غیرفعال کرد. بر این اساس، کاربران می توانند از میان سه آپشن روشن، تیره و پیش فرض سیستم یکی را برگزینند.

وان درایو مایکروسافت اندروید iOS OneDrive

چنان چه گزینه پیش فرض سیستم را انتخاب کردید، باید توجه داشته باشید که حتماً حالت تیره گوشی از تنظیمات روشن باشد تا پس زمینه اپلیکیشن مشکی شود در غیر این صورت باید یکی از دو گزینه موجود یعنی روشن یا تیره را برگزینید. در پایان اشاره کنیم که حالت تیره برای وان درایو نسخه اندروید 6.0 و جدیدتر در دسترس قرار خواهد گرفت ولی مطمئن نیستیم که آیا تا کنون کسی توانسته آن را از پلی استور دانلود کند یا خیر.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46352 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/03 تعداد مشاهده: 1796
سافت گذر