کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317989 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یکی از ویژگی های macOS به iOS خواهد آمد

به گزارش سافت گذر، اگر با مک بوک ها کار کرده باشید، متوجه شده اید که در صورت متوقف شدن این رایانه ها، بازیابی آنها بسیار ساده است. macOS ویژگی به نام Internet Recovery دارد که به صورت خودکار سیستم عامل را پس از اجرای حالت ریکاوری، دانلود و نصب می کند.

iOS iPadOS macOS اپل سیستم عامل

با این وجود، آیفون ها و آیپدها کمی متفاوت عمل می کنند به طوری که برای بازیابی iOS یا iPadOS باید دستگاه را به مک بوک ها وصل کرده و آی تونز را اجرا کنیم. این بار گویا قرار است شرایط تغییر کند.

اپل امروز چندین نسخه بتا نظیر iOS 13.4، iPadOS 13.4، watchOS 6.2، tvOS 13.4 و macOS 10.15.4 منتشر کرد. آن طور که برخی از خبرگزاری ها مدعی شده اند، یک کد برنامه نویسی در این ورژن های بتا وجود دارد که احتمالاً ریکاوری سیستم عامل ها را شبیه macOS خواهد کرد.

انجام چنین کاری کاملاً منطقی است چرا که اپل می خواهد هماهنگی میان دو پلتفرم iPadOS و macOS را افزایش دهد. به علاوه، با این قابلیت، دیگر نیازی نخواهد بود برای بازیابی سیستم عامل آیفون یا آیپد آن را به رایانه وصل کنید.

مثلاً، راهی وجود ندارد تا یک اپل واچ بازیابی شود مگر اینکه از اپل استور استفاده کنید. به علاوه، به خاطر نبود پورت Lightning و امکان پذیر نبودن اتصال ساعت ها به آی تونز، این اتفاق عملاً نشدنی است. این مشکل زمانی حادتر می شود که بروزرسانی بتا مخصوص سیستم عامل را نصب می کنیم ولی باگ هایی در آن وجود دارد. این بار به خاطر اینکه امکان بازیابی پلتفرم فراهم نیست، کارایی ساعت تحت الشعاع قرار می گیرد. البته اگرچه می توان اپل تی وی ها را به رایانه ها وصل کرد ولی باز هم گزینه Internet Recovery ضروری است.

یک تفاوت میان دو گزینه Internet Recovery در macOS و OS Recovery در iOS وجود دارد و آن اینکه، گزینه دوم آخرین نسخه iOS یا iPadOS را نصب می کند و گزینه اول ورژن پیش فرض رایانه را نصب خواهد کرد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46384 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/08 تعداد مشاهده: 1885
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر