کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فرصت 980 ساله مایکروسافت برای حل مشکل جدید ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit به کاربران ویندوز 10 که می خواهند نسخه ماه نوامبر 2019 این سیستم عامل را نصب کنند هشدار داده تاریخ مادربورد خود را بعد از 18 ژانویه 3001 تنظیم نکنند.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل آپدیت ویندوز 10

آن طور که این کاربر می گوید، تنظیم تاریخ پس از 18 ژانویه 3001 باعث خواهد شد تا رایانه به درستی ری استارت نشود. اگر این اتفاق رخ داد، حتی با تغییر تاریخ از تنظیمات BIOS هم نمی توان باگ به وجود آمده را رفع کرد و تنها راه حل موجود نصب دوباره ویندوز 10 می باشد.

گفته می شود که باگ کشف شده در رایانه هایی که مادربورد آنها مارک Gigabyte و پردازنده آنها اینتل یا AMD است فعال می گردد. به نظر می رسد دلیل رخ دادن این اتفاق آن است که چنین رایانه هایی نمی توانند روزهای بعد از تاریخ اعلام شده را مشخص کنند.

خوش بختانه مایکروسافت و Gigabyte تقریباً 980 سال و 10 ماه فرصت دارند تا این مشکل را برطرف کنند و احتمالاً تا آن زمان این باگ از بین خواهد رفت!!!.

در حال حاضر بدتر از باگ به وجود آمده، خطاهایی است که به نمایش درآمده اند چرا که به نظر می رسد حتی برخی رایانه ها نتوانسته اند بعد از 29 فوریه 2020 را تنظیم کنند.

مت جانسون پینت، یکی از مهندسان نرم افزار مایکروسافت که در حال بررسی این باگ ها می باشد، گفته که متأسفانه این مشکل فراگیر بوده و هنوز حل نشده است.

به هر حال، احتمال می رود که این مشکل به خاطر باگی که در نرم افزار تقویم وجود دارد، به وقوع پیوسته است.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که مایکروسافت اخیراً شروع به مدرن سازی ظاهر ویندوز 10 کرده و پس از عرضه آیکون های جدید برای نرم افزارها، می خواهد رابط کاربری این سیستم عامل را نیز تغییر دهد.

بر این اساس، استارت منو از این تصمیمات مایکروسافت تأثیر خواهد پذیرفت و علاوه بر دریافت آیکون های جدید، ظاهر امروزی تری خواهد داشت.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46458 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/18 تعداد مشاهده: 2652
سافت گذر