کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توقف نمایش پیام هشدار استفاده از مایکروسافت اج در کروم استور

به گزارش سافت گذر، در چند هفته گذشته، کاربران مرورگر مایکروسافت اج پس از مراجعه به فروشگاه نرم افزاری کروم پیامی دریافت می کردند که به آنها نسبت به استفاده از مرورگر ساخت مایکروسافت هشدار می داد. بسیاری از افراد اعتقاد داشتند این کار ترفند گوگل برای کاهش کاربران مایکروسافت اج بوده است.

مایکروسافت مایکروسافت اج گوگل کروم گوگل مرورگر

حالا به نظر می رسد از امروز دیگر چنین اتفاقی رخ نمی دهد. در حال حاضر اگر کروم استور را در مایکروسافت اج اجرا کنید، بنر حاوی پیام هشدار به نمایش درنخواهد آمد و کاربران با کلیک کردن روی آن قادر خواهند بود افزونه مدنظر را به مایکروسافت اج بیفزایند. بد نیست به این نکته اشاره کنیم که هنوز امکان استفاده از افزونه های مرورگر ساخت مایکروسافت در گوگل کروم وجود ندارد.

حذف این پیام هشدار یعنی کاربران مایکروسافت اج بدون هیچ نگرانی می توانند از این برنامه استفاده کنند. با این حال، مشخص نیست چرا در یک ماه گذشته چنین پیام هشداری نمایش داده می شد. این اتفاق از دو حالت خارج نیست: یا اینکه گوگل اشتباهی مرتکب شده بود و یا اینکه واقعاً می خواسته تعداد کاربران مایکروسافت اج افزایش نیابند.

مایکروسافت مایکروسافت اج گوگل کروم گوگل مرورگر

دلیل دوم محتمل تر به نظر می رسد زیرا سازندگان مرورگرها همواره با یکدیگر رقابت دارند به طوری که مایکروسافت نیز تا کنون سعی کرده در ویندوز کاربران فایرفاکس را نسبت به استفاده از آن بی میل کند.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46461 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/19 تعداد مشاهده: 2016
سافت گذر