کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر جدید از دو نسخه مختلف موزیلا فایرفاکس

موزیلا موزیلا فایرفاکس فایرفاکس مرورگر مرورگر فایرفاکس

عرضه نسخه 4.0 ورژن پیش نمایش فایرفاکس با ویژگی های جدید

به گزارش سافت گذر، موزیلا امروز نسخه 4 ورژن پیش نمایش فایرفاکس را منتشر و همراه با آن ویژگی هایی نظیر مدیریت ورود به حساب کاربری، نمایش سایت های پرطرفدار و پشتیبانی از افزونه های اولیه را عرضه کرد. با عرضه قابلیت اول، دیگر نیازی نیست برای وارد کردن کلمات عبور در قسمت های نوشتن پسورد به برنامه Lockwise فایرفاکس مراجعه کنید.

در چند ماه گذشته موزیلا در تلاش بوده تا تعداد ویژگی های فایرفاکس پیش نمایش را به تعداد ویژگی های فایرفاکس فعلی برساند تا بتواند آن را جایگزین کند. به این نکته اشاره کنیم که فایرفاکس پیش نمایش سرعت بیشتری دارد زیرا از موتور مرورگری GeckoView بهره می برد.

با نسخه 4.0 فایرفاکس پیش نمایش، شما می توانید به اطلاعات ورود به حساب کاربری از خودِ مرورگر دست یابید، زبان برنامه را تغییر دهید، خطاهای مختلف را رد کرده و سایت هایی که بیشتر از آن بازدید کرده اید را به تب جدید منتقل کنید. به علاوه، امکان نصب uBlock Origin نیز وجود دارد. در این بین، برخی باگ ها نیز از بین رفته اند.

مشخص نیست دقیقاً چه زمانی این آپدیت در گوگل پلی استور قرار می گیرد ولی بعید است زیاد طول بکشد. با این وجود، اگر می خواهید، می توانید از گیت هاب فایل APK را دانلود و نصب کنید ولی توجه داشته باشید که نسخه مناسب گوشی تان را بارگذاری نمایید.

نسخه 74 موزیلا فایرفاکس مخصوص دسکتاپ منتشر شد

موزیلا امروز ورژن 74 فایرفاکس مخصوص دسکتاپ را هم منتشر و در خصوص ویژگی های جدید آن صحبت کرد. یکی از قابلیت های اضافه شده به این برنامه آن است که سایر نرم افزارها نمی توانند در آن افزونه نصب کنند. ضمناً، چنان چه نرم افزاری خودش یک افزونه را نصب کرد، می توانید با مراجعه به قسمت مدیریت افزونه ها، آن را خودتان پاک کنید.

جدای از ویژگی مدیریت بهتر افزونه ها، با این آپدیت می توانید جزئیات ورود به سایت را در Lockwise تغییر دهید و بوکمارک ها و تاریخچه جستجوی خود را از مرورگر مایکروسافت اج مخصوص ویندوز و macOS وارد کنید. ضمناً، فایرفاکس حالا از حریم شخصی و تماس های صوتی و ویدیویی شما بهتر محافظت می کند چرا که از این پس از mDNS ICE پشتیبانی خواهد کرد تا آدرس IP مخفی شده و به جای آن یک نام کاربری تصادفی استفاده گردد.

در بخش امنیتی هم فایرفاکس 74 دیگر از TLS 1.0 و TLS 1.1 پشتیبانی نخواهد کرد. بر این اساس، صاحبان سایت های مختلف باید مطمئن شوند که TLS 1.2 و TLS 1.3 نصب شده اند. آن طور که در آمارها آمده، 97.1 درصد سایت ها از سیستم TLS 1.2 و 25.6 درصد آنها از TLS 1.3 پشتیبانی می کنند. یادآور می شویم که در سپتامبر سال 2019 بود که پشتیبانی از این دو سیستم نامبرده در نسخه آزمایشی فایرفاکس به پایان رسید.

در حالی که فایرفاکس 74 حاوی برخی ویژگی های جزئی است ولی نسخه 75 که بعداً قرار است منتشر شود، امکانات بیشتری خواهد داشت. آن طور که در ورژن بتا این برنامه مشاهده شده، قسمت وارد کردن آدرس در فایرفاکس 75 با تغییراتی همراه خواهد شد که وقتی روی آن کلیک می کنید، بزرگ می شود. بر اساس ادعای موزیلا، این قابلیت کمک می کند تا امکان مشاهده قسمت وارد کردن آدرس در رایانه های دارای نمایشگر کوچکتر فراهم شود.

اگر شما طرفدار پروپاقرص موزیلا فایرفاکس هستید، می توانید با دانلود نسخه موبایلی پیش نمایش این مرورگر، از ویژگی های متعدد آن بهره ببرید.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46473 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/21 تعداد مشاهده: 2016
سافت گذر