کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دومین نسخه پیش نمایش اندروید 11 منتشر شد

به گزارش سافت گذر، گوگل امروز دومین نسخه پیش اندروید 11 را منتشر کرد. لازم به ذکر است که تقریباً یک ماه قبل یک آپدیت جزئی برای اولین ورژن پیش نمایش اندروید 11 عرضه شده بود.

گوگل اندروید اندروید 11 سیستم عامل سیستم عامل اندروید

در این بروزرسانی API جدیدی در مورد 5G وجود دارد که به توسعه دهندگان اجازه خواهد داد تا ببینند آیا دستگاه هایی که برای آنها برنامه نویسی کرده اند از پهنای باند موجود در شبکه نسل 5 ارتباطات پشتیبانی می کند یا خیر.

برای دستگاه های تاشو نیز یک API منتشر شده تا برنامه نویسان زاویه لولای این گوشی ها را مشاهده و محتواهایی که باید در نمایشگر به نمایش درآیند را مشخص کنند.

کسانی که در زمینه تولید نرم افزارهای بررسی کننده تماس فعالیت دارند هم می توانند دلیل رد کردن تماس را مشخص کرده و بعدها طی یک پیام از کاربران بپرسند که می خواستند چه موضوعی را بگویند.

این نسخه پیش نمایش، از نرخ های بازسازی مختلف در نمایشگرها پشتیبانی می کند تا نرم افزارها بتوانند تشخیص دهند نرخ بازسازی پیش فرض روشن شده کدام است. در برنامه شبیه ساز هم پشتیبانی از دوربین اضافه شده و همچنین اپلیکیشن ها پس از ری استارت شدن نیز قادر خواهند بود فعالیت شان را ادامه دهند. ضمناً، انیمیشن های مربوط به کیبورد شناور روی صفحه نمایش نیز روان تر خواهند بود.

به علاوه، گوگل مدعی شده که ویژگی های مربوط به حفاظت از حریم شخصی را هم بهبود بخشیده است.

این نسخه پیش نمایش تنها مخصوص توسعه دهندگان است و کسانی که گوشی پیکسل گوگل دارند می توانند از آن بهره ببرند. با این حال، چنان چه از پیش نمایش 1 یا 1.1 استفاده می کنید، به زودی آپدیت خودکار را دریافت خواهید کرد. گفتنی است که ماه آینده هم یک نسخه پیش نمایش منتشر می شود و در ماه می نیز ورژن بتا به دست کاربران خواهد رسید.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46517 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/12/29 تعداد مشاهده: 1974
سافت گذر