کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تنظیمات امنیتی جدید به نسخه آزمایشی گوگل کروم آمد

به گزارش سافت گذر، گوگل با انتشار جدیدترین آپدیت برای نسخه آزمایشی مرورگر کروم موسوم به کروم قناری، ویژگی های امنیتی و مربوط به حریم شخصی را با تغییرات گسترده ای همراه کرده است.

گوگل کروم گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم

بر اساس این قابلیت تازه، کاربران می توانند با روشن کردن گزینه مرتبط با آن متوجه شوند که آیا داده ها منتشر شده اند یا خیر. در توضیحات این ویژگی نوشته شده است:«« کروم می تواند به شما کمک کند که اطلاعات شخصی تان منتشر نشود»». این قابلیت همچنین، بررسی خواهد کرد که آیا پسورد انتخاب شده تا کنون هک شده یا خیر. به علاوه، افزونه های خطرناک نیز شناسایی خواهند شد و به کاربران در این باره اطلاع رسانی می شود.

گوگل حالا قسمت مربوط به کوکی ها را نیز تغییر داده تا شبیه بخش موجود در نسخه اندرویدی این مرورگر شود. در این بین، در مورد کاربردهای کوکی ها هم توضیح داده شده است:«« سایت ها می توانند از کوکی ها استفاده کنند تا وبگردی بهتر شود. مثلاً شما را داخل حساب کاربری خود نگه خواهند داشت تا دوباره لازم نباشد نام کاربری یا پسورد را وارد کنید»».

علاوه بر این ویژگی ها، یک صفحه جدید نیز به بخش امنیتی اضافه شده که به کاربران این امکان را می دهد تا از میان گزینه های محافظت پیشرفته (Enhanced Protection) یا محافظت استاندارد (Standard Protection) یکی را برگزینند. البته گوگل گزینه دوم را به صورت پیش فرض روشن کرده ولی خودِ افراد می توانند در صورت نیاز گزینه اول را فعال کنند. توجه داشته باشید که با روشن کردن گزینه اول، داده ها به سرورهای گوگل ارسال می شوند تا در مورد تاریخچه انتشار آنها و یا سایت های مخرب اطلاعات کسب گردد.

اگر کاربر نسخه آزمایشی گوگل کروم هستید، می توانید از آدرس chrome://flags، کد Privacy Settings redesign را فعال کنید. لازم به ذکر است که فعلاً و به خاطر شیوع ویروس کرونا، گوگل عرضه بروزرسانی ها برای نسخه های پایدار کروم را متوقف کرده بنابراین نمی دانیم این ویژگی دقیقاً چه زمانی به دست عموم مردم می رسد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46543 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/04 تعداد مشاهده: 1664
سافت گذر