کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توقف عرضه بروزرسانی ها برای ویندوز 10 از ماه می

به گزارش سافت گذر، دومین سه شنبه هر ماه، مایکروسافت بروزرسانی های جزئی را برای ویندوز 10 منتشر می کند. این آپدیت ها اجباری هستند و اگر کسی آنها را به صورت دستی نصب نکند، به طور خودکار دانلود و نصب خواهند شد. بر این اساس، در هفته های آتی چندین آپدیت منتشر می شود که می توان آنها را نصب کرد. در واقع، نسخه های 1903 و 1909 ویندوز 10 امروز بروزرسانی مخصوص به خود را دریافت کردند.

مایکروسافت سیستم عامل ویندوز ویندوز 10 آپدیت ویندوز 10

این بار گویا مایکروسافت تصمیم دارد تا با آغاز ماه می از انتشار بروزرسانی ها برای نسخه های مختلف ویندوز جلوگیری کند ولی آپدیت های مخصوص سه شنبه های هر ماه و امنیتی همچنان به دست کاربران خواهند رسید.

هدف از انجام این کار ایجاد امنیت کاربران می باشد. چند روز پیش، مایکروسافت خبر داد که بروزرسانی های مخصوص مرورگر مایکروسافت اج را هم منتشر نخواهد کرد. پس از این شرکت، گوگل نیز تصمیم گرفت آپدیت های مرورگر کروم را عرضه نکند.

به خاطر ویروس کرونا، بسیاری از افراد در خانه باقی مانده اند و این یعنی از رایانه ها بیشتر استفاده می کنند و مصرف اینترنت افزایش یافته بنابراین مایکروسافت می خواهد برای جلوگیری از بیشتر شدن سرانه مصرف اینترنت، عرضه آپدیت های ویندوز را متوقف کند.

فقط به خاطر داشته باشید که این تصمیم از ماه آینده عملی خواهد شد و بروزرسانی هایی که امروز برای ورژن های 1903 و 1909 ویندوز 10 منتشر شدند، شامل آن نمی شوند.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46563 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/06 تعداد مشاهده: 1921
سافت گذر