کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318022 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون 5 با پوشش فلزی و آنتن‌دهی خوب در راه است


اپل كه با عرضه رايانه لوحي آي پد2 خود در روزهاي اخير به شدت خبرساز است، قصد دارد در تابستان سال 2011 هم با عرضه آيفون 5 يكبار ديگر توجه رسانه ها و علاقه‌مندان به فناوري را برانگيزد.


 نسل پنج آيفون تفاوت هايي با مدل هاي قبلي اين گوشي خواهد داشت كه از جمله آنها مي توان به استفاده از پوشش فلزي آلومينيومي در پشت گوشي اشاره كرد.

همچنين قرار است نمايشگر شيشه اي اين گوشي هم مقاوم تر و مستحكم تر شده و در برابر خش و ضربه مقاومت بيشتري از خود نشان دهد.
اپل همچنين قول داده سازگاري برخي نرم افزارهاي آيفون با فناوري لمسي بيشتر شود تا كاربران بدون دردسر از آنها استفاده كنند.

اما آنتن دهي بد يكي از ضعف هاي جنجالي برخي مدل هاي آيفون تازه بوده كه اپل قول داده در زمينه رفع اين مشكل هم به طور جدي تلاش كند. چندي قبل وجود اين مشكل در آيفون 4 به شدت خبرساز شد و اپل مجبور شد تغييراتي در سيستم آنتن دهي آيفون 4 به وجود آورد. همچنين قرار است در آيفون 5 از پردازنده هاي A5 كه در آي پد 2 معرفي شدند استفاده شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4662 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: IRITN تاریخ خبر: 1389/12/18 تعداد مشاهده: 1364
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر