کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه 75 موزیلا فایرفاکس منتشر شد

به گزارش سافت گذر، موزیلا امروز نسخه 75 مرورگر فایرفاکس را منتشر کرد. با این بروزرسانی، مهمترین تغییری که کاربران مشاهده خواهند کرد در قسمت وارد کردن URL خواهد بود که آنها را قادر خواهد ساخت سریع تر و بهتر به دنبال محتوای مدنظر بگردند. دیگر امکانات این مرورگر نیز عبارتند از: تأییدیه های Web PKI Certificate Authority، پکیج Flatpak برای سیستم عامل لینوکس و پشتیبانی از Direct Composition در ویندوز.

موزیلا فایرفاکس موزیلا فایرفاکس مرورگر مرورگر فایرفاکس

همان طور که گفتیم، مهمترین تغییر فایرفاکس 75 ظاهر تازه بازسازی شده قسمت وارد کردن آدرس می باشد. موزیلا ظاهر این بخش را بهبود بخشیده تا در رایانه هایی که نمایشگرهای کوچک تر دارند بهتر بتوان آن را مشاهده کرد. ضمن اینکه سایت های پر بازدید هم بلافاصله پس از کلیک کردن روی قسمت وارد کردن URL نمایش داده خواهند شد. به علاوه، چنان چه می خواهید مشکل نرم افزاری را حل کنید، موزیلا راهکارهای موجود را در فایرفاکس به شما نشان خواهد داد. در سیستم عامل لینوکس هم قسمت نوشتن آدرس اینترنتی تغییر کرده تا شبیه نمونه موجود در سایر پلتفرم ها باشد.

به عنوان قابلیت های امنیتی تازه نیز موزیلا تأییدیه های Web PKI Certificate Authority را اضافه کرده تا سایت هایی که از پیشوند HTTPS استفاده می کنند را بهتر بشناسد.

همچنین، چند روز پیش هم خبر دادیم که بروزرسانی خارج از موعدی برای فایرفاکس منتشر شده تا دو مشکل امنیتی این مرورگر در سیستم عامل های ویندوز و macOS از بین برود ولی خبری از آپدیت برای سیستم عامل لینوکس نبود. حالا به کاربران این پلتفرم می گوییم که با بروزرسانی فایرفاکس 75 می توانند از این امکانات امنیتی بهره ببرند. با این ورژن نیز موزیلا پکیج Flatpak را اضافه کرده تا آپدیت این مرورگر راحت تر صورت پذیرد.

دانلود آخرین نسخه فایرفاکس

در نهایت، کاربران سیستم عامل ویندوز می توانند با استفاده از فایرفاکس 75 از ویژگی Direct Composition استفاده کنند و مطمئن باشند که عملکرد این مرورگر در رایانه هایی که کارت گرافیک اینتل دارند بهبود خواهد یافت و از گزینه WebRender نیز پشتیبانی می کند.

در پایان اشاره کنیم که اگر فایرفاکس در مک بوک یا کامپیوتر و لپ تاپ شما نصب است، به صورت خودکار آپدیت جدید آن را دریافت خواهید کرد اما در سیستم عامل لینوکس یا باید منتظر عرضه بروزرسانی تازه باشید و یا پکیج Flatpak را از Flathub دانلود کنید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46659 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/20 تعداد مشاهده: 2913
سافت گذر