کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شیوه های ناوبری اندروید به کروم بوک ها آمد

به گزارش سافت گذر، گوگل به تازگی اعلام کرده که با تغییر جزئی در برنامه های عرضه بروزرسانی، دوباره انتشار آپدیت ها برای کروم و Chrome OS را از سر گرفته است. آن طور که این شرکت وعده داده، از امروز نسخه 81 سیستم عامل مذکور منتشر خواهد شد و ویژگی های جدیدی در حالت تبلت، بخش دسترسی سریع و مرورگر به وجود خواهد آمد.

 

گوگل کروم Chrome OS اندروید سیستم عامل
با این بروزرسانی، حالت تبلت در کروم بوک ها به شیوه های ناوبری مجهز خواهد شد که هم اکنون در سیستم عامل اندروید وجود دارد. بر این اساس، کاربران می توانند با کشیدن انگشتان خود از پایین نمایشگر به سمت بالا به هوم اسکرین برگردند و با کشیدن از پایین نمایشگر به سمت بالا و نگه داشتن در میانه های نمایشگر، برنامه های اخیر را مشاهده کنند. به علاوه، کشیدن انگشتان از کناره ها نیز حکم دکمه بازگشت را خواهد داشت.

بخش دسترسی های سریع هم قابلیت تازه ای دریافت کرده تا کارایی آن بیشتر شود. با این حساب، از این قسمت می توان به برنامه های پین شده دست یافت. ضمن اینکه کشیدن انگشت از پایین نمایشگر نیز بخش Quick Shelf را اجرا خواهد کرد. آن طور که گوگل در پست وبلاگی خود گفت، حالت تصویر در تصویر از این پس توسط همه اپلیکیشن های پلی استور پشتیبانی می شود و حتی در حالت تبلت نیز کار خواهد کرد.

گوگل کروم Chrome OS اندروید سیستم عاملگوگل کروم Chrome OS اندروید سیستم عاملگوگل کروم Chrome OS اندروید سیستم عاملگوگل کروم Chrome OS اندروید سیستم عامل

مرورگر کروم هم از این بروزرسانی ها بی نصیب نبوده به طوری که از این پس در حالت تبلت Chrome OS می توان از آن بهتر استفاده کرد. ضمن اینکه در قسمت وارد کردن URL هم تعداد تب های باز شده به نمایش درخواهد آمد و سوئیچ کننده میان تب ها شبیه رابط کاربری موجود در اندروید خواهد بود. به علاوه، امکان مرتب سازی تب ها با کشیدن آنها در اطراف و یا بستن آنها با کشیدن به سمت بالا وجود خواهد داشت. لازم به ذکر است که این ویژگی ابتدا به کروم بوک IdeaPad Duet لنوو اضافه خواهد شد که تا چند ماه دیگر فروخته می شود.

گوگل کروم Chrome OS اندروید سیستم عامل

مطمئناً پشتیبانی از شیوه ناوبری مبتنی بر حرکات در Chrome OS ویژگی بسیار کارآمدی است چرا که شرکت های مختلف در حال تولید و عرضه کروم بوک ها با قیمت های مختلفی هستند بنابراین هر چه امکانات این سیستم عامل با ویژگی های اندروید شباهت داشته باشد، پیشرفت آن سریع تر رخ خواهد داد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46661 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/20 تعداد مشاهده: 1784
سافت گذر