کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار نسخه 81 گوگل کروم اندرویدی + معرفی ویژگی های جدید

به گزارش سافت گذر، بالأخره نسخه 81 گوگل کروم که قرار بود سه هفته پیش منتشر شود ولی عرضه آن به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد، امروز به دست کاربران رسید. این نسخه جدید دو ویژگی مهم دارد که عبارتند از: پشتیبانی از WebXR (تکنولوژی مربوط به واقعیت افزوده) و پشتیبانی از استاندارد Web NFC.

گوگل کروم کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم مرورگر کروم

سایر اتفاقات تازه ای که قرار بود با عرضه گوگل کروم 81 رخ دهد هم به تعویق افتاده اند. مثلاً رابط کاربری جدید کروم وب هنوز آماده نشده و عدم پشتیبانی از پروتکل های رمزگذاری TLS 1.0 و TLS 1.1 با انتشار گوگل کروم 84 اتفاق خواهد افتاد. دلیل این تصمیم، ادامه دار بودن بحران کرونا می باشد زیرا گوگل معتقد است عدم پشتیبانی از این دو پروتکل امکان دارد دسترسی برخی افراد از منابع خبری مهم پیرامون این بیماری که از دو پروتکل نامبرده استفاده می کنند را قطع کند.

انتشار گوگل کروم 81 یکی از سخت ترین کارهایی بود که توسعه دهندگان و برنامه نویسان باید انجام می دادند زیرا نه تنها می بایست قابلیت های نسخه های پیشین را به ورژن بعدی می آوردند بلکه مجبور بودند روال عرضه بروزرسانی ها در هر شش هفته را قطع کنند. این اتفاقات دست به دست هم دادند تا گوگل تصمیم بگیرد نسخه 82 کروم را منتشر نکند و مستقیماً سراغ ورژن 83 برود و آن را برای عرضه تا 1 ماه و نیم یا 2 ماه آتی آماده نماید.

با همه اینها، باز هم در کروم 81 اندرویدی ویژگی های تازه ای وجود دارد که مهمترین آنها پشتیبانی از استاندارد Web NFC API می باشد. از آن جایی که اکثر گوشی های هوشمند امروزی دارای شیوه ارتباطی NFC هستند، گوگل امکانی را فراهم کرده تا بدون نیاز به نرم افزار خاصی به راحتی با برچسب های NFC ارتباط برقرار کنند.

کمپانی مالک اندروید اعتقاد دارد که Web NFC کارایی های زیادی خواهد داشت. البته این ویژگی هنوز به صورت گسترده قابل استفاده نشده ولی توانسته در مراحل آزمایشی نتایج قابل قبولی به دست آورد. بر این اساس، برنامه نویسان می توانند با استفاده از استاندارد نامبرده، اپلیکیشن های خود را طراحی کنند و کارایی Web NFC را مشاهده کرده و نتایج به دست آمده را برای گوگل بفرستند. انتظار می رود که افراد معمولی بتوانند همزمان با عرضه کروم 84 از این ویژگی استفاده نمایند.

علی رغم اینکه در کروم 81 همچنان از دو پروتکل TLS 1.0 و TLS 1.1 پشتیبانی می شود ولی امنیت اتصالات HTTPS ترکیبی هم ارتقا یافته است. اتصالات HTTPS ترکیبی به سایت هایی مربوط می شود که اجازه می دهند محتواهایی نظیر تصاویر، کدهای جاوا اسکریپت و جداول مختلف با دو پسوند HTTPS و HTTP دانلود شوند. این فرآیند برای نخستین بار ابتدا در نسخه 79 کروم به وجود آمد ولی از این پس و با عرضه کروم 81 دیگر به کار گرفته نخواهد شد.

چنان چه می خواهید در مورد سایر امکانات جدید کروم اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، می توانید به وبلاگ مربوطه مراجعه کنید و برای دانلود این مرورگر، از اینجا اقدام نمایید.

 

 
منبع: gizchina.com 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46673 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/22 تعداد مشاهده: 2076
سافت گذر