کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتقال فایل ها میان گوشی های سامسونگ و ویندوز 10 آسان تر شد

به گزارش سافت گذر، ویژگی Link to Windows باعث می شود تا گوشی های سامسونگ با رایانه های دارای سیستم عامل ویندوز 10 راحت تر اتصال برقرار کنند. این قابلیت امکان ارسال پیام، مدیریت اعلانات، همگام سازی تصاویر و نمایش محتوای گوشی را در رایانه یا لپ تاپ به وجود می آورد. این ویژگی قبلاً در گوشی های گلکسی اس 10، اس 10 پلاس، S10e، اس 10 5G و گلکسی فولد در دسترس بود ولی حالا از امروز افراد بیشتری می توانند از آن استفاده کنند.

Your Phone سامسونگ ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت

در همایش رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس 20، مایکروسافت خبر داد که می خواهد ویژگی کشیدن و رها کردن جهت انتقال فایل ها میان دستگاه های سامسونگ و ویندوز 10 را به نرم افزار Your Phone بیاورد و حالا به نظر می رسد از امروز آزمایش کنندگان توانسته اند از این قابلیت بهره ببرند.

این ویژگی از همه نوع فایل پشتیبانی می کند ولی امکان جابه جا کردن پوشه ها وجود ندارد. به علاوه، حجم هر فایل می تواند نهایتاً 500 مگابایت و تعداد آنها 100 عدد باشد. برای بهره مندی از این قابلیت، باید در گوشی سامسونگ نسخه 1.5 یا جدیدتر ویژگی Windows Link وجود داشته و هم رایانه و هم موبایل به یک شبکه وای فای وصل باشند.

برای استفاده از این ویژگی باید راهکارهای زیر را انجام دهید:

نکته: قابلیت کشیدن و رها کردن فعلاً فقط در نرم افزارهای Gallery یا My Files سامسونگ کار می کند.

برای کشیدن و رها کردن در نرم افزار My Files:

1. نرم افزار Your Phone را اجرا کنید و ماوس را روی یک فولدر که در نرم افزار My Files قرار دارد ببرید.

2. نشانگر ماوس را مدتی روی فایل نگه دارید تا یک علامت تیک دیده شود و سپس رها کنید. اگر می خواهید چندین فایل را انتخاب نمایید، می توانید تیک هر کدام را بزنید.

3. در نهایت با کشیدن فایل های انتخاب شده و بردن به مسیر دلخواه در رایانه، می توانید اطلاعات مدنظر را از گوشی به کامپیوتر بفرستید. توجه کنید که اگر در قسمتی از رایانه می توانستید فایلی را رها نمایید، نشانگر ماوس تغییر خواهد کرد.

برای کشیدن و رها کردن در نرم افزار Gallery:

1. نرم افزار Your Phone را اجرا کنید و سپس آلبوم مدنظر را برگزینید.

2. نشانگر ماوس را مدتی روی عکس ها نگه دارید تا یک علامت تیک دیده شود و سپس رها کنید. اگر می خواهید چندین تصویر را انتخاب نمایید، می توانید تیک هر کدام را بزنید.

3. در نهایت با کشیدن فایل های انتخاب شده و بردن به مسیر دلخواه در رایانه، می توانید اطلاعات مدنظر را از گوشی به کامپیوتر بفرستید. توجه کنید که اگر در قسمتی از رایانه می توانستید فایلی را رها نمایید، نشانگر ماوس تغییر خواهد کرد.

کشیدن و رها کردن فایل از رایانه به گوشی

1. زمانی که نرم افزار Your Phone را اجرا کردید، با استفاده از نشانگر ماوس فایل های مدنظر را انتخاب کنید و سپس آنها را از پنجره Phone به پنجره اصلی برنامه Your Phone بیاورید.  توجه کنید که اگر در قسمتی می توانستید فایلی را رها نمایید، نشانگر ماوس تغییر خواهد کرد.

2. ماوس را رها کنید تا فرآیند انتقال فایل ها آغاز شود.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46693 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/25 تعداد مشاهده: 1731
سافت گذر