کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قانون جدید پلی استور و حفاظت از حریم شخصی کاربران

به گزارش سافت گذر، گوگل بار دیگر در حال بازنویسی قوانین گوگل پلی است تا از فعالیت برنامه هایی که حریم شخصی کاربران را خدشه دار می کنند، جلوگیری نماید به همین دلیل اصولی که به تازگی وضع شده اند روی مسائل زیر متمرکز هستند:

 

•    دسترسی به تنظیمات موقعیت مکانی کاربران در پس زمینه
•    سرویس های اشتراک مشکوک درون برنامه ای
•    فایل های چند رسانه ای مخرب
گوگل پلی گوگل پلی استور پلی استور گوگل اندروید

در مورد قانون اول باید بگوییم که گوگل به وعده ای که در ماه فوریه داده بود عمل می کند. این شرکت دو ماه پیش عنوان کرد، نرم افزارهایی که می خواهند در پس زمینه به موقعیت مکانی کاربران دسترسی داشته باشند باید بگویند چرا به این اطلاعات نیاز دارند. سپس گوگل لازم است تا این درخواست ها را بررسی نماید. کمپانی مالک اندروید دستور داده که این تنظیمات باید به بهبود تجربه افراد هنگام استفاده از پلی استور کمک کند و به کارایی نرم افزار نیز مرتبط باشد.

کاربران می توانند از ماه می بازخوردهای خود را در مورد این قانون جدید به گوگل اعلام کنند و این شرکت نیز طی دو هفته به آنها پاسخ خواهد داد. تا ماه آگوست نیز هر اپلیکیشنی باید ابتدا توسط گوگل تأیید شود و سپس درخواستش را برای دسترسی به تنظیمات موقعیت مکانی کاربران ارائه کند. در ماه نوامبر هم برنامه های فعلی باید تأییدیه دریافت نمایند.

سرویس های اشتراک مشکوک درون برنامه ای هم یعنی گوگل از توسعه دهندگان اپلیکیشن ها خواسته در مورد خدماتی که ارائه می دهند شفاف تر باشند. نرم افزارها باید در مورد قیمت سرویس ها، چرخه اقتصادی خود و . . . توضیح بدهند. ضمناً، اگر امکان استفاده از برنامه بدون سرویس اشتراکی وجود دارد نیز باید کاملاً مشخص شود تا مبادا دوره آزمایشی یا اشتراک موقت رایگان هزینه ای روی دست کاربران بگذارد.

در نهایت باید به فایل های چند رسانه ای مخرب اشاره کنیم. گوگل به توسعه دهندگان اپلیکیشن ها هشدار داده که پخش تصاویر یا ویدیوهای فریبنده ای که کارایی های یک نرم افزار را به درستی نشان نمی دهد، غیرمجاز است. برای مثال، اگر در یک برنامه ویدیویی پخش می شود و در آن در مورد چگونگی استفاده از اپلیکیشن درست صحبت نمی کند، باید به وسیله یک برچسب به کاربر اعلام شود که این فیلم ارتباطی با نرم افزار ندارد.

در پایان اشاره کنیم که هنوز هم قوانین مربوط به گوگل پلی تغییر خواهند کرد. گوگل همواره از توسعه دهندگان خواسته توضیحاتی که به کاربران می دهند شفاف باشند. با این اوصاف، همه اپلیکیشن های جدید باید از امروز تابع قوانین تازه وضع شده باشند و نرم افزارهای فعلی نیز 60 روز برای پاسخ دادن به این درخواست گوگل فرصت دارند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46719 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/29 تعداد مشاهده: 1835
سافت گذر