کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت

اگر تا به حال برای خریدهای سوپر مارکتی خود از اسنپ مارکت استفاده کرده باشید، با کد تخفیف اولین خرید  و نحوه استفاده از آن آشنایی دارید. در اینجا برای معرفی اسنپ مارکت می‌توان گفت که اسنپ مارکت، یک سوپرمارکت آنلاین اسنپ مارکت است که با استفاده از دستگاه های ارتباطی از راه دور می‌توان به سادگی برای انجام خرید های روزنانه خود از آن استفاده کرد. اگر تا به حال از اسنپ مارکت استفاده نکرده اید به شما این اطمینان رو می دهیم که  پس از سفارش و خرید از اپلیکیشن اسنپ مارکت لذت تجربه یک خرید فوری، به صرفه و کامل را خواهید چشید. اگر هم به دنبال خرید با تخفیف از اسنپ مارکت هستید فراموش نکنید که  می توانید از  کد تخفیف اسنپ مارکت که مخصوص اولین خرید است استفاده نمایید.

 

در واقع خرید مواد غذایی خانگی از سوپر مارکت های شناس مانند هایپر مارکت آنلاین و تحویل درب منزل می‌تواند خیلی تاثیرگذار در صرف وقت و هزینه باشد و ارائه یک تخفیف دلچسب نیز می تواند این تجربه را شیرین تر کند.
برای استفاده از کد تخفیف خرید اول از اسنپ مارکت می‌توانید پس از انتخاب محصولات مورد نظر برای خرید، در قسمتی که می‌خواهید برای پرداخت هزینه اقدام کنید، کد تخفیف مورد نظر را وارد کرده و منتظر بمانید تا درصد تخفیف بر روی قیمت مورد نظر اعمال شود. به همین سادگی می‌توانید یک خرید مطمئن بدون هیچ دردسر یا اتلاف وقت داشته باشید که در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شده و می‌تواند در خرید های آینده شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. 

استفاده از اپلیکیشن اسنپ مارکت 

همانطور که در جریان هستید با پیشرفت تکنولوژی می‌توان بسیاری از کارها را با روش های ساده تر و کاربردی انجام داد که یکی از این کارها خرید مواد غذایی مورد نیاز منزل است. با استفاده از سیستم های جدید می‌توانید خرید های خود را در کمترین زمان از راه دور انجام داده و آنها را تحویل بگیرید. از جمله شرکت های فعال در زمینه سوپرمارکت اینترنتی می‌توان به اسنپ مارکت اشاره کرد . برای خرید آنلاین  از هایپراستار  ۲ راه وجود دارید. یا وارد سایت اصلی شده  و یا از اپلیکیشن های مخصوص که برای گوشی هایی با انواع سیستم عامل طراحی شده است استفاده کنید. برای ارائه مناسب خدمات در این زمینه اسنپ مارکت اپلیکیشن خود را در دو نوع اندروید و ios منتشر کرده است که قابلیت استفاده را برای همه افراد ممکن سازد. شما می‌توانید خیلی راحت با ورود به سایت اصلی اسنپ مارکت این برنامه را دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید.
همچنین می‌توانید از فروشگاه های مربوط به برنامه های موبایل که روی اکثر گوشی ها نصب شده برای دانلود اسنپ مارکت استفاده کنید. در واقع با نصب سریع اپلیکیشن اسنپ مارکت می توانید در هر لحظه و هر کجا که هستید یک سوپر مارکتی اینترنتی را به همراهتان و داخل گوشی موبایلتان داشته باشید.  توجه داشته باشید که این اپلیکیشن برای گوشی هایی با سیستم عامل اندروید و ios طراحی شده است. پس این مطلب شامل حال تمامی شما عزیزان می شود. هیچ چیز لذت بخش تر از یک خرید کامل و مطمئن در کمترین زمان بدون هیچ نگرانی نخواهد بود. اسنپ مارکت این موقعیت را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید در مواقع مورد نیاز خیلی راحت خرید های خود را انجام داده و حتی از قابلیت های ویژه این خرید ها استفاده کنید.
 

دانلود اپلیکیشن های ios  و اندروید اسنپ مارکت و طریقه سفارش

اسنپ مارکت رویای سوپرمارکت آنلاین برای خرید از راه دور را برآورده کرده است. 
برای انجام سفارشات و خرید های خود، تنها کافی است اپلیکیشن اسنپ مارکت مخصوص گوشی تلفن همراه خود را از سایت اسنپ مارکت  دانلود کرده و بر روی گوشی نصب کنید. پس از ثبت نام و وارد کردن مشخصات می‌تواند به قسمت اصلی که تمام محصولات و اقلام سوپر مارکتی در آن  معرفی شده است را همراه با قیمت ها مشاهده کنید. در این قسمت امکان جستجوی جنس مورد نظر شما هم وجود دارد تا سریع‌تر بتوانید سفارش خود را انجام دهید. پس از انتخاب محصولات به قسمت پرداخت هزینه ها وارد می‌شوید. 
پس از پر کردن سبد خریدتان با پرداخت مبلغ اصلی سفارش، پس از گذشت مدت زمان کمی سفارشتان را تحویل بگیرید. فراموش نکنید که  نصب برنامه اسنپ مارکت برای آیفون و اندروید  یکی از در دسترس ترین راه های استفاده از این سوپرمارکت اینترنتی است. و اگر هم کاربر ios  هستید اصلا نگران نباشید، با مراجعه به وبسایت اسنپ مارکت و دانلوید نسخه وب ویو،‌ شما هم می توانید مانند کاربران اندرویدی از تجربه داشتن اپلیکیشن اسنپ مارکت بر روی موبایلتان لذت ببرید. پس از این می توانید لذت خرید بدون دردسر به صورت آنلاین را روزی چندین مرتبه تجربه کنید. با سوپرمارکت آنلاین اسنپ مارکت می توانید در هر مکان و هر زمان یک سوپر مارکت آنلاین و کامل را همراه خود داشته باشید.
 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46732 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1399/01/31 تعداد مشاهده: 2569
کلید واژه ها:
سافت گذر