کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی چهار ویژگی جدید نرم افزار Google Duo

به گزارش سافت گذر، گوگل ویژگی های جدیدی که به زودی به نرم افزار برقراری تماس صوتی یا ویدیویی Google Duo خواهند آمد را معرفی کرد. این قابلیت ها به بهبود کیفیت تماس های تصویری، عکسبرداری حین برقراری تماس، بیشتر شدن تعداد تماس گیرندگان و ذخیره پیام های دارای افکت های واقعیت افزوده مربوط می شوند.

Google Duo گوگل ویندوز macOS اندروید

 

کمپانی مالک اندروید در هفته گذشته اعلام کرد که از سیستم رمزگشای جدیدی به نام AVI برای برقراری تماس های تصویری استفاده خواهد کرد تا کیفیت آنها علی رغم سرعت پایین اینترنت بهبود یابد. این ویژگی مکمل گزینه رمزگذاری سرتاسری و به فناوری هوش مصنوعی مجهز خواهد بود تا صداهای پخش شده در اطراف، تأثیری بر تماس تصویری نداشته باشند.

دیگر ویژگی که گوگل از امروز آن را عرضه می کند، به قابلیت عکسبرداری از یک صحنه خاص هنگام برقراری تماس تصویری مربوط می شود. جالب آنکه پس از فشردن دکمه، عکس گرفته شده با طرف مقابل اشتراک گذاری خواهد شد. لازم به ذکر است که این ویژگی فعلاً در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته ولی به زودی در دسترس همگان خواهد بود.

از زمان شیوع ویروس کرونا، افراد زیادی سراغ استفاده از نرم افزار Zoom که امکان برقراری تماس تصویری با 100 نفر به صورت همزمان را ارائه می دهند رفته اند. به همین دلیل، گوگل چند روز پیش محدودیت تماس ویدیویی در Google Duo را به 12 نفر افزایش داد و به نظر می رسد در آینده ای نزدیک این ویژگی را بهبود خواهد بخشید.

در نهایت، گوگل اعلام می کند که کاربران می توانند پیام هایی که حاوی افکت های واقعیت افزوده یا AR هستند را ذخیره کنند و از این پس بعد از 24 ساعت حذف نخواهند شد.

Google Duo برای اندروید، iOS، تبلت ها و سیستم عامل های ویندوز، macOS، Chrome OS و اسپیکرهای هوشمند عرضه شده است. گوگل امید دارد این امکانات مردم را در زمان بحران کرونا، به یکدیگر نزدیک کند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46750 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/04 تعداد مشاهده: 1981
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر