کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یکی از ویژگی های اندروید 11 فاش شد

به گزارش سافت گذر، روز گذشته سومین نسخه پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان اندروید 11 منتشر و امروز مشخص شد که یکی از ویژگی های آن تغییر مجوزها برای اپلیکیشن هایی است که مدتی می شود از آنها استفاده نکرده ایم.

گوگل اندروید اندروید 11 سیستم عامل سیستم عامل اندروید

این ویژگی که Auto revoke permissions نام داشته و در منوی بخش مجوزهای یک نرم افزار قرار دارد، به صورت پیش فرض غیرفعال است. برای بهره مندی از این قابلیت در نرم افزاری که می خواهید،، باید آن را خودتان فعال کنید زیرا هیچ دکمه ای وجود ندارد که آن را برای همه برنامه ها روشن نماید. لازم به ذکر است که این ویژگی تمام مجوزهای دسترسی از یک اپلیکیشن که مدت زیادی می شود از آن استفاده نکرده اید را عوض نخواهد کرد. به علاوه، هنوز مشخص نیست چه قدر طول می کشد که این ویژگی مجوزهای یک برنامه را تغییر دهد.

گوگل اندروید اندروید 11 سیستم عامل سیستم عامل اندروید

گوگل با عرضه سومین نسخه پیش نمایش اندروید ویژگی های متعددی را از جمله قابلیت مذکور در این خبر، امکان رد کردن اعلانات تکرار شونده، منوی بازطراحی شده اپلیکیشن های اخیر و . . . را منتشر کرده است.

سومین ورژن پیش نمایش اندروید 11 آخرین نسخه مربوط به توسعه دهندگان می باشد و حالا گوگل باید کم کم ورژن بتا این سیستم عامل را در اختیار کاربران قرار دهد تا آن را در گوشی های پیکسل خود نصب کنند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46770 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/06 تعداد مشاهده: 1954
سافت گذر