کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هواوی به دنبال استفاده از HarmonyOS 2.0 به جای ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، پس از اینکه هواوی در سال گذشته در لیست شرکت های تحریم شده توسط دولت ایالات متحده قرار گرفت، اعلام کرد که در حال توسعه سیستم عامل مخصوص به خودش می باشد و امروز خبر داد که می خواهد این پلتفرم را در رایانه هایش به کار گیرد.

هواوی اندروید iOS گوگل HarmonyOS

یکی از سایت های خبری با اشاره به پست منتشر شده توسط یکی از مسئولین هواوی در شبکه اجتماعی چینی ها یعنی Weibo خبر داده که رایانه های دارای سیستم عامل HarmonyOS 2.0 به زودی در چین فروخته خواهند شد و پردازنده های آنها نیز Kungpeng خواهد بود.

یکی منابع موثق اعلام کرده که چندین استان، شهر و منطقه در حال کمک کردن به هواوی هستند تا بتواند زیرساخت های فروش رایانه هایش را در چین فراهم کند.

بد نیست یادآوری کنیم که هواوی پیش از این گفته بود که از سیستم عامل HarmonyOS می توان در دستگاه های مختلف استفاده کرد. این یعنی امکان اجرای پلتفرم مذکور در ساعت های هوشمند، رایانه های شخصی، خودروها و . . . وجود دارد.

سیستم عامل گوشی های هوشمند هواوی چه می شود؟

اگرچه کمپانی چینی برای استفاده از اندروید دارای مجوز گوگل در محصولاتش با مشکل مواجه است ولی این شرکت تصمیم گرفته به جای خدمات موبایلی گوگل (GMS)، از خدمات موبایلی هواوی (HMS) بهره گیرد. این شرکت در حال گسترش فروشگاه نرم افزاری خود موسوم به اپ گالری و سیستم عامل HarmonyOS بوده و همزمان پرچمداران مختلفی را نیز وارد بازار می کند. در این میان، برخی اظهارنظرهای عجیب و غریب از مسئولین هواوی، آینده مبهم سیستم عامل محصولات این شرکت را مبهم تر می سازد. برای مثال، رن ژنگ فی، مدیرعامل این کمپانی می گوید:«« فروش محصولات اندرویدی و iOS در دنیا بسیار زیاد بوده و هواوی در این بازار بسیار عقب مانده است. از طرفی، برای مشتریان سخت است که بخواهند یک سیستم عامل جدید را بپذیرند بنابراین پلتفرمی که ما تولید می کنیم مدتی طول خواهد کشید که به محبوبیت برسد. با این اوصاف، 300 سال زمان نیاز است تا به گوگل و اپل برسیم»».

هواوی اندروید iOS گوگل HarmonyOS

این توضیحات برای مشتریان و طرفداران هواوی چندان خوشایند نیست و با سخنان بنیان گذار این کمپانی چینی در تعارض است.

آن طور که ریچارد یو می گوید، HMS در حال حاضر در بیش از 170 کشور و منطقه در دنیا فعال بوده و بیش از 1.3 میلیارد نفر توسعه دهنده در حال گسترش آن هستند و 400 میلیون نفر به صورت فعال از آن استفاده می کنند. این سیستم عامل می تواند به یکی از 3 پلتفرم محبوب دنیا تبدیل شود.

در حال حاضر گوگل پلی بیش از 2.1 میلیون اپلیکیشن دارد حال آنکه این تعداد در اپ گالری هواوی 55 هزار عدد است. به این ترتیب، حتی به خطر انداختن جایگاه فعلی گوگل نیز کار سختی می باشد چه برسد به اینکه هواوی بخواهد HarmonyOS را جایگزین اندروید کند.


منبع: gizchina.com 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46825 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/14 تعداد مشاهده: 1829
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر