کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317985 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جلوگیری از انتشار اخبار کذب در مایکروسافت اج با یک افزونه جدید

به گزارش سافت گذر، در روزهای ابتدایی زمستان گذشته که انتشار خبرهای کذب یکی از مشکلات کاربران در دنیای فناوری اطلاعات بود، مایکروسافت با شرکت NewsGuard همکاری کرد تا خدمات آن را در اختیار کاربران نسخه موبایلی مرورگر مایکروسافت اج قرار دهد.

مرورگر مایکروسافت مایکروسافت اج مایکروسافت استور مرورگر مایکروسافت اج

شرکت مذکور بیش از 4000 خبرنگار دارد تا بتواند با انتشار اخبار کذب و اطلاعات نادرست مبارزه کند. تحلیلگران آموزش دیده این کمپانی برندهای خبری و تحقیقاتی آنلاین را رصد می نمایند تا به خوانندگان کمک کنند تا ببینند کدام آژانس ها معتبر هستند و کدام معتبر نیستند.

حالا این سرویس که هر ماه با قیمت 2.95 دلار به فروش می رسد، به صورت رایگان به دست کاربران مایکروسافت اج نسخه دسکتاپ خواهد رسید.

طی این همکاری، مایکروسافت از برنامه افزایش خواننده NewsGuard پشتیبانی و علاوه بر ایالات متحده، بریتانیای کبیر، آلمان و ایتالیا، این سرویس را در کانادا و استرالیا هم عرضه خواهد کرد.

در عوض تمام کاربران مایکروسافت اج موبایلی یا دسکتاپی از خدمات NewsGuard به صورت رایگان بهره مند خواهند شد و نیازی نخواهد بود تا هر ماه 2.95 دلار بپردازند. به علاوه، موتور جستجوی بینگ مایکروسافت هم از حالا به بعد به داده های آنلاین NewsGuard دسترسی خواهد داشت.

به منظور استفاده از این سرویس شما باید افزونه NewsGuard را دانلود و نصب کنید تا در نهایت آیکون مربوطه به لینک ها و شبکه های اجتماعی اضافه شود.

به علاوه، به سبب این توافق انجام شده همه مجموعه های زیر نظر مایکروسافت از جمله تیم بررسی اخبار درست و تیم های تحقیقاتی می توانند از امتیازات NewsGuard بهره ببرند.

گوردون کروویتز، هم بنیان گذار NewsGuard می گوید:«« ما از اینکه توانسته ایم روابطمان را با مایکروسافت که در زمینه تولید تکنولوژی های پیشرفته پیش گام است گسترش دهیم، بسیار خرسندیم. اینترنت باعث قدرت گرفتن مردم در سرتاسر دنیا شده و همواره در مورد هر موضوعی به آنها اطلاعات می دهد اما همین پدیده اخبار کذب و نادرست به خصوص در مورد بیماری ها و از جمله کرونا را نیز پخش می کند»».

استیون بریل، دیگر بنیان گذار NewsGuard اضافه می کند:«« ما از اینکه فرصت همکاری با مایکروسافت را به دست آورده ایم بسیار خوشحالیم و خرسندیم که می توانیم به کاربران این شرکت در زمینه شناسایی اخبار نادرست و درست کمک کنیم. با توجه به انتشار روزافزون اخبار فریب دهنده مربوط به بیماری ها، مطمئناً افراد به اطلاعات واقعی بیش از گذشته نیاز دارند»».

دانلود افزونه NewsGuard از فروشگاه مایکروسافت اج

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46906 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/27 تعداد مشاهده: 1292
سافت گذر