کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همگام سازی اسکایپ و مایکروسافت Teams، به زودی

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت دو ماه پیش گفت که دو برنامه اسکایپ و Teams به زودی همگام سازی خواهند شد و این اقدام تا پایان ماه آوریل عملی می شود. حالا اما آوریل به پایان رسیده و خبری از ویژگی گفته شده نیست. این بار مایکروسافت نقشه راه سرویس مایکروسافت 365 را بروز کرده تا نشان دهد عرضه قابلیت نامبرده با تأخیر مواجه شده است.

مایکروسافت Microsoft Teams اسکایپ

بر اساس برنامه های تازه، همگام سازی دو نرم افزار مذکور در ماه می صورت خواهد پذیرفت. در این بین مشخص نیست آیا این اتفاق مرحله به مرحله رخ خواهد داد یا خیر؟.

حتی زمانی که این ویژگی منتشر می شود نیز همه کاربران نخواهند توانست از آن استفاده کنند چرا که توسعه دهندگان Teams باید آن را فعال نمایند.

در پایان اشاره کنیم که مایکروسافت برنامه دارد تا پایان امسال یک نسخه عمومی برای Teams منتشر کند بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم پس از همگام سازی اسکایپ با این نرم افزار چه امکاناتی در آن وجود خواهد داشت. مطمئناً استفاده از یک اپلیکیشن برای انجام کارهای شخصی و اداری بسیار بهتر از جدا بودن آنها می باشد به همین دلیل شاید همین دلیلی شود برای ارائه یک سرویس جدیدتر توسط مایکروسافت.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46922 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/30 تعداد مشاهده: 1750
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر