کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

روش جدید مایکروسافت برای ادغام اپلیکیشن های UWP و Win32

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت طی کنفرانس بیلد سال 2020 خود اعلام کرد که Project Reunion روش جدیدی برای ادغام اپلیکیشن های UWP و Win32 خواهد داشت.

مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

مایکروسافت به این نتیجه رسیده که نرم افزارهای UWP محبوبیت گذشته را ندارند. در واقع این شرکت اول تصمیم داشت در دو یا سه سال اول بازه زمانی پس از انتشار ویندوز 10 تعداد کاربران آن را به بیش از 1 میلیارد نفر برساند اما خیلی زود از این هدفش منصرف شد چرا که هنوز هم بسیاری از افراد از ویندوز 7 یا 8 و مشتقات آن استفاده می کنند بنابراین نرم افزارهای Win32 همچنان طرفدار دارند.

در ادامه این شرکت اعلام کرد که اپلیکیشن های Win32 را می توان از استور موجود در ویندوز 10 دریافت نمود و حتی مدتی روی این تصمیم خودش اصرار داشت اما سپس نرم افزارهای UWP ظهور کردند. با این اتفاق، توسعه دهندگان توانستند از شیوه طراحی Fluent Design بهره گرفته یا برنامه های Win32 را در رایانه ARM64 اجرا کنند.

حالا با اقدام تازه صورت گرفته، مایکروسافت می خواهد اپلیکیشن های Win32 و UWP را با یکدیگر ادغام کند تا توسعه دهندگان بتوانند کدهای مربوط به آنها را از NuGet دریافت نمایند. این شرکت همچنان اعلام کرده که بررسی خواهد کرد که آیا این نرم افزارها در نسخه های پشتیبانی شده ویندوز درست اجرا خواهند شد یا خیر. این یعنی احتمالاً دیگر ویندوز 7 یا نسخه های قدیمی تر ویندوز 10 دیگر پشتیبانی نخواهند شد.

این تصمیم بسیار مهم است زیرا پیش از این کوچکترین تغییرات در یک سیستم عامل نیازمند آن می بود تا با اپلیکیشن های نصب شده در آن نیز سازگاری داشته باشد اما با Project Reunion لازم نیست حتماً این اتفاق رخ دهد بنابراین مایکروسافت می تواند با خیالی آسوده سراغ بهبود ویژگی فعلی ویندوز برود.

یکی از ویژگی هایی که حذف شده بود ولی حالا دوباره اضافه شده WebView2 نام دارد. اگر به خاطر بیاورید، مرورگر اولیه Edge Spartan را فقط در صورت آپدیت شدن ویندوز 10 می توانستیم بروزرسانی کنیم اما با Project Reunion امکانی فراهم خواهد شد تا اپلیکیشن های مبتنی بر کرومیوم را نیز بتوان آپدیت کرد.

همان طور که گفتیم مایکروسافت در حال توسعه این سیستم و به خصوص WinUI است و اولین قدمی که برخواهد داشت به WinUI3 مربوط خواهد شد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46931 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/31 تعداد مشاهده: 1832
سافت گذر