کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751044179 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/11 | اعضاء: 318022 | نظرات: 37961
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فلش جدید برای تلفن‌های همراه عرضه شد

شركت ادوب به منظور اثبات كارآيي برنامه چند رسانه‌اي فلش اين روزها نسخه هاي متعددي از اين برنامه را عرضه مي كند و در آخرين گام نسخه 10.2 اين برنامه را براي گوشي هاي تلفن همراه آماده كرده است.

در حالي كه شركت اپل معتقد است فلش براي گوشي هاي و تبلت ها كارآيي ندارد و نصب آن را بر روي توليدات خودش بلوكه كرده، مديران ادوب اميدوارند سليقه استيو جابز رييس اپل به ديگر شركت هاي توليدكننده تبلت و گوشي سرايت نكند.

ادوب مي گويد فلش 10.2 براي گوشي ها را هفته ديگر عرضه مي كند. اما حتي قبل از عرضه نسخه اصلي اين نرم افزار به طور غيرمجاز در اينترنت توزيع و منتشر شده و بسياري از كاربران هم آن را نصب و راه اندازي كرده اند.

شركت ادوب قصد دارد فلش 10.2 را از طريق فروشگاه آندرويد گوگل عرضه كند. اين برنامه با نسخه هاي 2.2 به بعد سيستم عامل آندرويد سازگار است.

كاربران با استفاده از اين نسخه به روز شده به راحتي مي توانند بازي هاي فلش را بر روي گوشي هاي خود اجرا كرده و همين طور محتواي ويديويي و چندرسانه اي را هم بر روي گوشي ها مشاهده كنند.

البته ميزان كارآيي فلش بر روي گوشي ها با توجه به رابط هاي كاربري متفاوت گوشي ها و توان پردازش آنها با يكديگر متفاوت است.

ادوب از هم اكنون اعلام كرده بعد از بررسي بازخوردهاي اين نرم افزار نسخه هاي 10.3 و 11 آن را هم عرضه خواهد كرد. هر چند زماني براي اين كار اعلام نشده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 4695 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ITIRAN تاریخ خبر: 1389/12/22 تعداد مشاهده: 1587
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر