کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با موتور جستجوی جایگزین گوگل در محصولات هواوی آشنا شوید

 به گزارش سافت گذر، در میانه های ماه می سال 2020 بود که هواوی از موتور جستجوی پتال (Petal) رسماً رونمایی به عمل آورد. این کمپانی چینی که به خاطر تحریم های ایالات متحده دیگر نتوانست از خدمات گوگل بهره ببرد تصمیم گرفت از این شرکت کاملاً مستقل گردد به همین دلیل پس از معرفی اپ گالری به جای پلی استور، حالا از پتال به عنوان موتور جستجوی خود رونمایی کرده است.

هواوی موتور جستجوی پتال پتال Petal گوگل

در پتال، کاربران نه تنها می توانند به دنبال اطلاعات مدنظرشان بگردند بلکه قادر خواهند بود اخبار، پیش بینی های هواشناسی و ویدیوهای مختلف را مشاهده کرده و به موسیقی ها گوش دهند و هتل رزرو و اپلیکیشن دانلود کنند. به علاوه، هواوی وعده داده که به مرور زمان امکانات این سرویس را گسترش خواهد داد.

کمپانی چینی از یک سال گذشته در حال توسعه پتال بوده و در این مدت آن را هواوی سرچ می نامید. در نهایت پتال از ماه فوریه سال جاری میلادی وارد مرحله آزمایشی شد و حالا نسخه نهایی و پایدار آن در فروشگاه نرم افزاری اپ گالری قرار گرفته است.

به خاطر بهره مندی از یک پلتفرم جدید، موتور جستجوی پتال به راحتی می تواند اپلیکیشن های مختلف را از سایت های متفرقه دانلود نرم افزار پیدا و سپس فایل APK را بارگذاری و آن را نصب کند. ضمناً، چنان چه آن برنامه در اپ گالری وجود داشت، مستقیماً این فروشگاه اجرا می شود. در غیر این صورت، یک سایت دیگر نظیر APKPure در دسترس قرار می گیرد. در این بین هنوز هم نمی توان اپلیکیشن های محبوب آمریکایی نظیر فیسبوک، اینستاگرام و . . . را از اپ گالری دانلود و نصب کرد.

هواوی موتور جستجوی پتال پتال Petal گوگل

پتال در دسته برنامه هایی از اپ گالری قرار گرفته که چندین سرویس مختلف را پوشش دهد. البته این نرم افزار جدیدالورود هنوز امکاناتی دارد که همه کاربران در همه کشورها نمی توانند از آنها استفاده کنند.

در روزهای ابتدایی ماه می امسال، برخی از خبرگزاری ها اعلام کردند که گوگل از دولت ایالات متحده خواسته مجوز ادامه همکاری با هواوی را به او بدهد ولی ترامپ و همکارانش به این درخواست پاسخی ندادند.

بد نیست یادآور شویم که هواوی رابط کاربری EMUI 10.1 را همراه با گوشی های سری پی 40 رونمایی کرد حال آنکه پیش از این نسخه بتا آن در تلفن های همراه قدیمی تر نصب شده بود.

هفته گذشته نیز گوشی های هواوی پی 30 و پی 30 پرو آپدیتی دریافت کردند تا حالا همراه با تبلت میت پد پرو ورژن پایدار این سیستم نرم افزاری برایشان عرضه شده باشد. ضمناً، چین اولین کشوری بود که نسخه نهایی EMUI 10.1 را دریافت کرد. در پایان اشاره کنیم که در آینده ای نزدیک نسخه گلوبال این بروزرسانی نرم افزاری عرضه خواهد شد و بعید است هواوی در زمینه انتشار این آپدیت تعلل کند و آن را به تأخیر بیندازد.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46954 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/04 تعداد مشاهده: 1722
سافت گذر