کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر جدید از مرورگر مایکروسافت اج

مرورگر مایکروسافت مایکروسافت اج کروم گوگل کروم

مایکروسافت به دنبال حل مشکل ناخوانا بودن متون هنگام نصب مرورگر مایکروسافت اج

به گزارش سافت گذر، برای بسیاری از افراد که سعی کرده اند فایل مایکروسافت اج را نصب کنند، به تازگی مشکلی به وجود آمده که باعث می شود نتوانند متون نوشته شده را بخوانند. این باگ به زبان خاصی مربوط نیست و برای اکثر کاربران نمایش داده شده است. حالا کمپانی مالک ویندوز وجود آن را تأیید و عنوان کرده در حال برطرف کردن آن است.

آن طور که میسی کواری، مدیر انجمن مایکروسافت اج در توییتر خبر داده، این شرکت از این باگ آگاه شده و در حال کار کردن برای از بین بردن آن است.

مرورگر مایکروسافت مایکروسافت اج کروم گوگل کروم

در حال حاضر هنوز بازه زمانی دقیقی برای انتشار این فایل برطرف کننده مشکل مشخص نشده ولی انتظار می رود به زودی این اتفاق رخ دهد. ضمناً، مایکروسافت نیز در مورد دلیل به وجود آمدن این باگ توضیحی نداده است.

عرضه نسخه جدید مایکروسافت اج با آپدیت ویندوز 10

 مایکروسافت در حال عرضه نسخه آپدیت شده مرورگر مایکروسافت اج همراه با بروزرسانی های مختلف برای ویندوز 10 و از طریق برنامه Windows Software Updates است. این آپدیت برای کاربران نسخه های 1803، 1809، 1903 و 1909 ویندوز 10 منتشر خواهد شد.

مایکروسافت در ماه ژانویه سال جاری میلادی نسخه مبتنی بر کرومیوم مایکروسافت اج را عرضه کرد و از کاربران خواست برای نصب آن، این برنامه را به صورت دستی دانلود کنند. بر این اساس، بر خلاف نسخه قبلی که مبتنی بر سیستم های EdgeHTML و Chakra JavaScript بود، این ورژن جدید از سیستم هایی بهره می برد که گوگل و اوپرا برای طراحی مرورگرهای خود از آن استفاده کرده اند.

این اتفاق باعث شد تا طراحی های ظاهری زیادی به مایکروسافت اج بیاید و امکانات آن شبیه کروم شود. در واقع عملکرد این نرم افزار شباهت زیادی به کروم و اوپرا دارد و حتی اتفاقاتی که در آن رخ می دهند همسو با رویدادهای به وقوع پیوسته در کروم هستند.

از همه مهمتر آنکه می توان از این پس افزونه های کروم را در مایکروسافت اج نصب کرد. وب سایت مخصوص افزونه های کروم، مایکروسافت اج را همان کروم تشخیص می دهد به همین دلیل امکان نصب افزونه های هر مرورگر در دیگری وجود دارد.

از آن جایی که مایکروسافت اج توسط شرکت سازنده ویندوز طراحی شده، یعنی می توان آن را در رایانه ها و تبلت های ضعیف تر نیز اجرا کرد و این یک مزیت نسبت به کروم به حساب می آید.

این اتفاقات دست به دست هم دادند تا کاربران از مزایای هماهنگ بودن کروم و مایکروسافت اج بهره مند شوند. از جمله امکانات خاص مرورگر ساخته شده توسط کمپانی مالک ویندوز می توانیم به حالت مخصوص مطالعه، تنظیمات حفاظت از حریم شخصی، قابلیت جستجو به صورت عمودی، نوار ابزار کناری و . . . اشاره کنیم.

اگر شما هم از کروم استفاده می کنید و تصمیم دارید به جای آن مایکروسافت اج را به کار گیرید، اطمینان خاطر می دهیم که مشکلی برایتان به وجود نخواهد آمد زیرا می توانید تمام اطلاعات و داده های خود را از کروم به مایکروسافت اج منتقل نمایید. به طور کلی احساس خواهید کرد که فقط تم مرورگر عوض شده چرا که تفاوت آن چنانی میان دو برنامه مذکور وجود ندارد. تنها امکاناتی که در مایکروسافت اج مشاهده نخواهید کرد، قابلیت مربوط به همگام سازی تاریخچه جستجو و بوکمارک ها با سایر دستگاه های دارای کروم می باشد.

با این اوصاف، اگر می خواهید مایکروسافت اج را امتحان کنید، یا می توانید منتظر بمانید تا با آپدیت بعدی ویندوز به دستتان برسد یا اینکه آن را از آدرس microsoft.com/edge دانلود و نصب نمایید.

 

 
منابع: mspoweruser.com و gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47024 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/15 تعداد مشاهده: 1819
سافت گذر