کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه در طراحی سایت با وردپرس، سئوی سایت خوبی داشته باشیم؟

کسانی که مطالعاتی در زمینه طراحی سایت داشته ‏اند، نام وردپرس و عبارت طراحی سایت با وردپرس را حتما شنیده ‏اند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که به صورت رایگان در اختیار طراحان وبسایت قرار گرفته است. در حال حاضر میلیون ها نفر در سرتاسر دنیا در حال استفاده از وردپرس هستند. دارا بودن پنل مدیریت راحت، قالبها و افزونه‏ های مختلف، هسته قدرتمند و به‏ روزرسانی مستمر، در دسترس بودن منابع آموزشی، همخوانی داشتن با استانداردهای سئو و … از دلایل اصلی رشد چشمگیر طراحی سایت با وردپرس در دنیا به حساب می ‏آید. همچنین موضوع سئو نیز از همان ابتدای راه اندازی سایت باید درنظر گرفته شود و تنظیمات مربوط به بهینه ‏سازی اعمال گردد تا بتوان بهترین نتیجه را از بهینه سازی سایت گرفت.

 

اهمیت طراحی سایت در کسب‏ و‌ کار

به طور کلی هر فردی که در زمینه کاری خود، به تجارت الکترونیک نیاز داشته باشد، قطعا برای شروع هر نوع فعالیت اقتصادی به داشتن سایت نیز نیاز خواهد داشت. در واقع هر کسب‏ و‏ کاری هرچند کوچک نیز برای معرفی محصولات و خدمات خود نیاز به طراحی سایت دارد. به عبارتی یک سایت می تواند نقش یک بروشور تبلیغاتی را با امکاناتی بیشتر برای شما داشته باشد.

با داشتن یک سایت اینترنتی می‏توانید به راحتی محصولات خود را به بازدیدکنندگان خود معرفی کنید و توضیحات لازمه را درباره محصولات خود در اختیار آنان قرار دهید. داشتن یک سایت در کسب‏ و کار، علاوه بر افزایش اعتبار شما، باعث افزایش مخاطبان بیشتر به سمت کسب‏ و ‏کار شما می ‏شود. در حقیقت شما با داشتن یک سایت حرفه‏ ای بـرای کسب‏ و ‏کار خود، این پیام را به مشتریان خود می ‏دهید کـه کسب‏ و ‏کار شما حرفه ای است و در کسب‏ و ‏کار خود به ‏روز هستید.

 

طراحی سایت شامل چه امکاناتی می‏شود؟

  • امکان ایجاد و مدیریت صفحات سایت
  • مدیریت فایلها
  • ایجاد و مدیریت منوها و زیرمنوها
  • مدیریت اعضا و ثبت نام
  • امکان پشتیبانی از زبانهای مختلف
  • تنظیمات پیشرفته امنیتی
  • فعالسازی سایت چندزبانه
  • جستجوگر داخلی سایت
  • مدیریت اسکریپتها
  • پشتیبانی از ماژولهای حرفه ‏ای و مناسب
  • مدیریت گروهها و کاربران و دسترسی‏ ها
  • امکان بازیابی اطلاعات
  • نسخه چاپی صفحات
  • آمار بازدیدکنندگان از سایت
  • نقشه سايت
  • ايجاد و مدیریت فرم های موجود در سایت

 

چرا طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب و پیشرفته بوده و از جذابیت های بالاتری برخوردار است. طراحی سایت با وردپرس به یک هاست کاملا بهینه و مناسب برای وردپرس نیازمند است. به طور کلی وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سایت ‏ساز است که با استفاده از آن می‏ توان اقدام به طراحی و ساخت سایت کرده و با استفاده از قالب وردپرس و افزونه ‏های پیشرفته موجود در سطح اینترنت که این سیستم در اختیار ما می‏گذارد، قادر خواهید بود اقدام به طراحی سایت با وردپرس کنید. وردپرس دارای طراحی و کدنویسی مناسب برای موتورهای جستجو نظیر گوگل می باشد.

 این سیستم به صورت استاندارد و مناسب بهینه ‏سازی شده است. بر همین اساس مزیت طراحی سایت با وردپرس از نظر سئو و یا همان بهینه‏ سازی سایت نیز این می‏ باشد که برای موتورهای جستجو بهتر عمل کرده و یک گزینه عالی برای راه ‏اندازی وب سایت خواهد بود. افزونه‏ های زیادی نیز برای سئوی وردپرس وجود دارند که می‏توانید از آنها بهره ‏مند شوید. البته قبل از هر کاری باید اطلاعات خوبی درباره بهینه ‏سازی وب سایتها بدست آورید.

 

اهمیت سئو در طراحی سایت

یکی از مهمترین عواملی که باید در هر وبسایتی به آن اهمیت ویژه ای داده شود، سئو می باشد. وبسایت شما بدون رعایت فاکتورهای بهینه سازی امکان رشد ندارد پس باید سئوی سایت را با دقت و با توجه به الگوریتم های موجود انجام دهید.

عبارت دارا بودن رتبه اول گوگل، یکی از رایجترین و پرطرفدارترین عبارات دنیای طراحی وب می‏باشد. اینکه سایت شما در بزرگترین مرجع جستجوی اینترنتی دنیا یعنی گوگل جایگاه مناسبی داشته باشد یک نقطه قوت به حساب می ‏آید. قطعا برای هر کسب ‏و ‏کاری مهم است که سایتی داشته باشد که در صفحه اول گوگل و جزء اولین پیشنهادات گوگل به کاربر قرار داشته باشد. اگر کاربر عبارتی در زمینه کسب‏ و ‏کار شما را جستجو کند و نام سایت شما در صفحه اول گوگل به کاربر نشان داده شود، به این معنی است که سئو وب سایت شما در وضعیت مناسبی قرار دارد.

طراحی سایت حرفه ‏ای با در نظر گرفتن اصول گرافیک سایت و نیز سئو سایت ایجاد می‏گردد که اغلب نیازمند تخصص و تبحر در زمینه طراحی حرفه‏ای سایت می باشد. در نظر گرفتن امکانات و قابلیت های موردنیاز نیز در طراحی حرفه ‏ای سایت مهم می‏باشد و نیاز مطلوب هر کسب و ‏کاری است. سپردن کار طراحی سایت به شرکتهای باتجربه امری ضروری و مهم می باشد. ایران سایت با بیش از سالها سابقه درخشان، نمونه های طراحی سایت زیادی را در کارنامه کاری خود دارد. اگر قصد طراحی سایت دارید، پیشنهاد می‏کنیم با شرکت ایران سایت تماس بگیرید. اطلاعات تماس در سایت www.iransite.com موجود می باشد. شرکت ایران سایت خدمات طراحی سایت با وردپرس را نیز انجام می‏دهد و آماده خدمت‏ رسانی به مشتریان گرامی در زمینه بهینه ‏سازی و سئو نیز می‏باشد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47027 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: آیپان تاریخ خبر: 1399/03/17 تعداد مشاهده: 1444
کلید واژه ها:
سافت گذر