کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750855048 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317983 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ظاهر جدید دکمه نوشتن یک ایمیل جدید در برنامه Gmail

به گزارش سافت گذر، گوگل در جدیدترین اقدام خود دکمه نوشتن ایمیل جدید در برنامه Gmail را تغییر داده تا در کنار آیکون + ، کلمه Compose را نیز نوشته باشد. این در حالی است که از زمان عرضه اپلیکیشن مذکور با شیوه طراحی Material Design 2.0 در سال گذشته، یک دکمه + در گوشه پایین سمت راست قرار داشت. با این بروزرسانی اما، تغییرات به گونه ای خواهند بود که توضیح دادیم و وقتی به پایین نمایشگر نیز اسکرول می کنید، دکمه نوشتن ایمیل جدید به یک آیکون مداد تبدیل خواهد شد.

جیمیل گوگل Gmail اندروید

این تغییر اگرچه جزئی است ولی می تواند به کاربران کمک کند که متوجه شوند برای نوشتن ایمیل تازه لازم است کدام دکمه را فشار دهند. سایر اپلیکیشن های گوگل نظیر گوگل درایو هم همچنان از آیکون + برای نوشتن اسناد و ساخت پوشه های جدید استفاده می کنند.

جیمیل گوگل Gmail اندروید

از آن جایی که زبان طراحی جیمیل اندرویدی و نسخه وب سایتی آن یکی است، احتمال می رود که به زودی شاهد تغییر دکمه نوشتن ایمیل جدید در جیمیل مبتنی بر وب هم باشیم.

دکمه جدید نوشتن ایمیل تازه در برنامه Gmail در نسخه 2020.05.17.313130477 وجود دارد که انتظار می رود به تدریج از طریق گوگل پلی استور در اختیار افراد قرار گیرد.


منبع: neowin.net 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47030 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/17 تعداد مشاهده: 1451
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر