کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر جدید از امکانات تازه Microsoft Teams

Microsoft Teams مایکروسافت مایکروسافت تیمز

امکان برقراری تماس های 300 نفره در Microsoft Teams، به زودی

به گزارش سافت گذر، با شیوع ویروس کرونا تعداد کاربران برنامه های برقراری تماس تصویری برای پیش برد اهداف تجاری توسط شرکت ها به یک باره افزایش یافت. یکی از این نرم افزارها Zoom بود که با پیشرفت خیره کننده روبه رو شد. در این میان، مایکروسافت به منظور رقابت با اپلیکیشن نامبرده سرویس جدیدش یعنی Microsoft Teams را عرضه کرد و امکانات فوق العاده ای را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داد.

کمپانی مالک ویندوز ماه گذشته بسیار فعال بود و قابلیت هایی از جمله تماس تصویری 3*3، ویژگی دست بلند کردن و جداسازی پنجره چت ها را عرضه کرد. حالا این شرکت تصمیم گرفته امکان برقراری تماس همزمان برای 300 نفر را به وجود بیاورد. این در حالی است که ماه گذشته قابلیت تماس تصویری همزمان 250 نفر به Microsoft Teams اضافه شد ولی در صورتی که این عدد به 300 نفر افزایش یابد، می توان از نرم افزار مذکور برای برگزاری نشست های بزرگ استفاده کرد. آن طور که برنامه ریزی های انجام شده نشان می دهند، احتمالاً تا پایان ماه جاری میلادی شاهد اضافه شدن این ویژگی به Microsoft Teams باشیم.

مایکروسافت در این باره می گوید:«« به منظور کمک به کاربران و پاسخ دادن به نیازهای ارتباطی آنها، ما می خواهیم محدودیت تماس تصویری Microsoft Teams را به 300 نفر افزایش دهیم. انتظار داریم که این اتفاق در ماه ژوئن رخ دهد»».

امکان دستیابی به ویژگی Meetings در نسخه رایگان Microsoft Teams

از امروز کاربران نسخه رایگان Microsoft Teams می توانند از ویژگی Meetings بهره ببرند و به امکانات متعدد آن دست یابند. لازم به ذکر است که برای مقابله با ویروس کرونا، مایکروسافت تصمیم گرفت محدودیتی بر سر راه استفاده از امکانات Meetings قرار ندهد.

به منظور استفاده از گزینه Meetings فقط کافی است به سمت چپ Microsoft Teams رفته و گزینه Meet Now را بزنید.

سپس عنوان جلسه را مشخص و انتخاب کنید که آیا می خواهید تماس تصویری بهره ببرید یا خیر. در ادامه میکروفون مدنظر برگزینید.

زمانی که آمادگی برقراری تماس را داشتید، دکمه Join Now را بزنید. در ادامه می توانید دیگران را با استفاده از یک لینک به حضور در جلسه دعوت کنید.

شما همچنین این امکان را دارید تا جلسات خود را زمانبندی نمایید و محتوای به نمایش درآمده در رایانه تان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

در پایان اشاره کنیم که از زمان شیوع ویروس کرونا تعداد کاربران Microsoft Teams به شدت افزایش یافته است. ماه گذشته مایکروسافت خبر داد که تنها در تاریخ 31 مارس بیش از 2.7 میلیارد دقیقه در این برنامه تماس گرفته شد. لازم به ذکر است که کمپانی مالک ویندوز هنوز می خواهد امکانات Microsoft Teams را افزایش دهد تا افراد راحت تر بتوانند از منزل خود کارهایشان را انجام دهند. از جمله ویژگی های احتمالی این برنامه می توانیم به کاهش نویز صداهای پس زمینه توسط هوش مصنوعی، همگام سازی با اسکایپ و . . . اشاره کنیم.


منابع: mspoweruser.com و neowin.net 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47032 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/17 تعداد مشاهده: 1689
سافت گذر