کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نصب برنامه ها از خارج از پلی استور در اندروید 11 سخت تر می شود

به گزارش سافت گذر، نصب اپلیکیشن ها از منابعی غیر از گوگل پلی استور در اندروید 11 سخت تر خواهد شد. آن طور منابع موثق خبر می دهند، با انتشار ورژن بعدی محبوب ترین سیستم عامل دنیا، نصب برنامه ها از منابع متفرقه غیر از پلی استور سخت تر خواهد بود.

گوگل اندروید اندروید 11 سیستم عامل سیستم عامل اندروید

در حال حاضر وقتی یک نرم افزار از یک منبع متفرقه دانلود می شود، گوشی از کاربر می خواهد مجوز نصب آن را اعطا کند اما در اندروید 11 این فرآیند پیچیده تر خواهد شد. توسعه دهندگانی که در حال آزمایش یازدهمین نسخه اندروید هستند متوجه شده اند هنگام تأیید مجوزهای برنامه ها، خودِ اندروید قسمت مخصوص نصب آنها را متوقف می کند. برای اینکه بتوان این کار را انجام داد، باید از ابتدا مراحل را طی کنیم و از تنظیمات سیستم مجوزهای لازم را بدهیم.

همان طور که می دانید، وقتی از یک سایت، نرم افزار دانلود می کنید و می خواهید آن را نصب نمایید، می بایست از مرورگر بیرون بیایید و از تنظیمات، گزینه مربوطه را فعال کرده و دوباره روند نصب اپلیکیشن را ادامه دهید.

جالب تر اینکه وقتی برخی از افراد فکر کردند این اتفاق یک باگ است و آن را به گوگل گزارش داده بودند، کمپانی مالک اندروید اعلام کرد برای یک سیستم عامل این نوع رفتارها کاملاً طبیعی است. آنها توضیح می دهند که وقتی یک نرم افزار بدون مجوز اجرا می شود، نمی تواند با داده های موجود در پلتفرم ارتباط برقرار کند بنابراین باید روند نصب آن دوباره آغاز گردد و ارتباطات لازم را برقرار نماید. این بار تغییر فرآیند نصب اپلیکیشن ها از منابع متفرقه به عنوان یک ویژگی بخش Scoped Storage تعیین شده است.

احتمال دارد که گوگل این تغییر را در لیست امکانات جدید اندروید 11 ذکر کند هرچند گزینه ای بسیار جزئی است. توسعه دهندگان بر این باورند که کمپانی مالک اندروید در حال قدم برداشتن در مسیری است که اپل حرکت کرده زیرا قصد دارد گوگل پلی را در اولویت قرار دهد و سایر مارکت های نصب نرم افزار را به حاشیه براند.

تاریخ عرضه نسخه بتا اندروید 11

شایان ذکر است که گوگل همایش معرفی نسخه بتا اندروید 11 که قرار بود 3 ژوئن برگزار شود را لغو و خبر مربوط به آن را در توییتر منتشر کرد ولی در مورد همایش بعدی سخنی به زبان نیاورد.

تیم توسعه دهندگان گوگل از توییتر استفاده کرده تا در مورد لغو این مراسم توضیح دهد. این یعنی هنوز زمان صحبت کردن از نسخه بتا اندروید 11 فرا نرسیده است.

گوگل هنوز تاریخ دقیقی برای برگزاری رویداد بعدی اعلام نکرده ولی انتظار می رود آن را در تابستان برگزار نماید. در این میان، کسی نمی داند چرا برنامه ریزی ها کنسل شده اند. البته بعضی از خبرگزاری ها دلیل این اتفاق را تظاهرات گسترده در ایالات متحده به خاطر کشته شدن جوان سیاه پوست یعنی جورج فلوید می دانند.

 

 
منبع: gizchina.com 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47045 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/19 تعداد مشاهده: 3141
سافت گذر