کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ناسازگاری نسخه 2004 ویندوز 10 با برخی لپ تاپ های Thinkpad

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت در ماه گذشته رسماً آپدیت ماه می ویندوز 10 را منتشر کرد ولی آن را به دست تعداد محدودی از کاربران رساند چرا که برخی رایانه های ساخته شده توسط بعضی برندها با این بروزرسانی مشکل داشتند. با این حال، لپ تاپ های سری Thinkpad لنوو توانسته اند این آپدیت را دریافت نمایند ولی متأسفانه در بعضی از مدل ها مشکلاتی به وجود آمده است.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

البته هیچ کدام از این مشکلات حاد نیستند به همین دلیل لنوو با انتشار یک سند پشتیبانی، چگونگی برطرف کردن آنها را آموزش داد. در این سند به باگ های به وجود آمده اشاره و راهکارهای حل مشکلات به صورت موقتی شرح داده شده است:

•    مشکل مربوط به درایور UltraNav

اگر با این مشکل مواجه هستید و خطای Failed to load Apoint.DLL, Alps Pointing device application has stopped را دریافت کرده اید، روی استارت کلیک راست کرده و بخش Device Manager را اجرا کنید. سپس روی فلش کوچک در کنار تب Mice کلیک نمایید تا قسمت مربوطه گسترش یابد. در ادامه Think UltraNav را انتخاب کنید و گزینه Update Driver را برگزینید. در پایان رایانه خود را ری استارت نمایید.

•    ظاهر شدن علامت زرد رنگ روی دیسک درایو

اگر پس از آپدیت ویندوز 10 به نسخه ماه می شاهد ظاهر شدن علامت زرد رنگ روی دیسک درایو هستید، روی درایوی که این علامت را دارد کلیک راست کرده و سپس BitLocker را روشن و بعد خاموش کنید. اگر نمی خواهید دیگر از BitLocker استفاده کنید، به تنظیمات و بعد Update and Security و در نهایت Device Encryption بروید و BitLocker را غیرفعال نمایید.

•    ظاهر شدن خط سبز رنگ در اطراف اپلیکیشن Movies and TV

اگر پس از نصب آپدیت 2004 ویندوز 10 شاهد ظاهر شدن نوار سبز رنگ در اطراف اپلیکیشن Movies and TV هستید، باید منتظر شرکت AMD بمانید تا این مشکل را حل کند. لنوو می گوید که این باگ را می توان پس از نصب آپدیت مخصوص درایور AMD که پس از 15 ژوئن (چهار روز دیگر) منتشر می شود از بین برد.

•    دکمه F11 در لپ تاپ ThinkPad X1 Tablet Gen3 کار نمی کند

پس از آپدیت ماه می ویندوز 10، دکمه F11 از کار افتاده است. لنوو از این وجود این باگ با خبر بوده و در حال کار کردن روی آن می باشد و تا پایان ماه جاری میلادی آن را از بین خواهد برد.

•    نمایش خطای نمایشگر آبی (BSOD) پس از خارج کردن کامپیوتر از حالت اسلیپ یا هایبرنیشن

زمانی که کاربران لپ تاپ های لنوو آنها را از حالت اسلیپ یا هایبرنیشن خارج می کنند، خطای نمایشگر آبی ظاهر می شود. این مشکل به تنظیمات BIOS مربوط است و لنوو و مایکروسافت در حال بررسی آن هستند. چنان چه شما به طور مرتب با این خطا روبه رو می شوید، بهتر است از بخش تنظیمات و سپس Update and Security و بعد Recover و در ادامه Get Started، گزینه Go back to the previous version of Windows 10 را بزنید تا به نسخه 1909 این سیستم عامل برگردید.

مایکروسافت و لنوو در حال همکاری با یکدیگر هستند تا این مشکلات را از بین ببرند بنابراین در آینده ای نزدیک دارندگان لپ تاپ های این شرکت بروزرسانی هایی را دریافت خواهند کرد.

روز گذشته خبر دادیم که مایکروسافت آپدیت ماه می ویندوز 10 (نسخه 2004) را برای افراد بیشتری منتشر کرده ولی همچنان برخی ها نتوانسته اند آن را دریافت کنند. اگر شما از کسانی هستید که نتوانسته این بروزرسانی را نصب نماید، بهتر است به صفحه رسمی مایکروسافت مراجعه کنید تا دلیل آن را متوجه شوید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47071 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/22 تعداد مشاهده: 2420
سافت گذر