کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ظهور یک مشکل جدید در ویندوز 10 با آپدیت نسخه 2004

به گزارش سافت گذر، از زمان عرضه بروزرسانی ویندوز 10 در سال 2017، مایکروسافت ویژگی به نام Fresh Start را در بخش Windows Security منتشر کرد که به افراد اجازه می داد همزمانی که داده های خود را دست نخورده حفظ می کنند، سیستم عامل را دوباره نصب نمایند.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت سیستم عامل ویندوز

البته این گزینه سعی نمی کرد تا اپلیکیشن های نصب شده را حفظ کند و این خودش اگرچه مشکلات ناسازگاری نرم افزارها با ویندوز را به وجود می آورد ولی در ادامه سیستم عاملی را در اختیار کاربران قرار می داد که شبیه همان پلتفرمی بود که برای اولین بار در لپ تاپ خود نصب کرده بودند.

در توضیحات این ویژگی نوشته شده است:«« با نصب نسخه جدید و بروز ویندوز دوباره از امکانات آن استفاده کنید. این گزینه فایل های شخصی و برخی تنظیمات فعلی را حفظ و بعضی از نرم افزارها را پاک می کند»».

بعضی اوقات ممکن است این گزینه باعث بهبود و افزایش سرعت روشن یا خاموش شدن رایانه شما گردد و دوام باتری را بیشتر کند.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت سیستم عامل ویندوز

این بار و با آپدیت ماه می ویندوز 10 (نسخه 2004)، این قابلیت از کار افتاده چرا که دکمه Get Start که فرآیند راه اندازی مجدد سیستم عامل را آغاز می کرد، حذف شده است.

البته گزینه اطلاعات بیشتر (Additional Information) همچنان وجود دارد و کلیک کردن روی آن نیز ما را به صفحه اینترنتی مربوطه هدایت می کند و در آنجا دکمه Get Started قرار گرفته اما ضربه زدن روی آن ما را به همان صفحه اول برمی گرداند.

HTNovo که متوجه این مشکل شد، یادآور می شود که ویندوز 10 ماه می 2020 یک گزینه به نام Cloud Download دارد ولی این آپشن دقیقاً جایگزین Fresh Start نیست چرا که اپلیکیشن های از پیش نصب شده شرکت های مختلف را همچنان حفظ می کند.

ویندوز ویندوز 10 سیستم عامل مایکروسافت سیستم عامل ویندوز

مشخص نیست آیا مایکروسافت قصد داشته Fresh Start را به کلی از بین ببرد یا یک باگ باعث به وجود آمدن این مشکل شده است. به هر ترتیب، با توجه به مدت زمان نسبتاً طولانی برای آزمایش ویندوز 10 ورژن 2004، این مشکل نشان دهنده شکستی دیگر برای مایکروسافت است.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47088 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/25 تعداد مشاهده: 3973
سافت گذر