کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایجاد یک مشکل جدی با آپدیت ماه می ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، دیروز خبر دادیم که کاربران مشکلی در بخش Fresh Start ویندوز 10 پیدا کرده اند و اگرچه مایکروسافت این باگ را رسماً تأیید و آن را قبول نکرده ولی هر چه که باشد باعث نمی شد داده های کاربران از بین برود.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

امروز مشخص شد که این باگ تنها بخش کوچکی از یک مشکل حادتر است چرا که بسیاری از کاربران مدعی شده اند آپدیت 2004 ویندوز 10 با درایور مدیریت هارد دیسک ناسازگار است.

آن طور که افراد می گویند، این باگ به قسمت Storage Spaces مربوط می شود. مایکروسافت در این بخش درایوهای سخت افزاری را به یک درایو مجازی تبدیل و سپس داده های آنها را در درایوهای مختلف موجود در رایانه پخش می کند.

یکی از سایت های خبری اعلام می کند که وقتی کاربران می خواهند یک درایو جدید بسازند، این خطا را دریافت می کنند:«« Cannot create new Storage Space. Error (0x00000057): The parameter is incorrect»».

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

البته شایان ذکر است که مدتی می شود کاربران نسبت به وجود این باگ معترض هستند و حتی آن را در بخش Feedback Hub ویندوز 10 نیز یادآور شده بودند. یکی از این نظرات که به 9 ماه قبل برمی گردد می گوید:«« سخت است که جزئیات ارائه کنم ولی نحوه مدیریت Storage Space آن طور که باید و شاید درست کار نمی کند. از طریق PowerShell می توانم حافظه، دیسک ها و . . . را مدیریت کنم ولی قسمت GUI مشکلاتی دارد. شاید بهتر باشد نحوه مدیریت این فضاها مدرن سازی شود تا دیگر چنین باگ هایی به وجود نیاید و کاربر متوجه گردد که در حال انجام چه کارهایی است»».

مشکل زمانی بدتر می شود که برخی از کاربران می گویند به خاطر این باگ داده های خود را از دست داده اند.

یکی از این افراد می گوید:«« حافظه داخلی 20 ترابایتی من نشان می دهد که هیچ محتوایی ندارد و نمی تواند به فایل ها دست یابد. البته ابزارهای Storage Spaces و PowerShell اعلام می کنند که دو بخش نامبرده مشکلی نداشته و داده ها در آنها حضور دارند. گویا پارتیشن ReFS مشکل دار است. فکر می کنم که باید بابت بازیابی اطلاعاتم هزینه پرداخت کنم و هارد اکسترنال بخرم تا دوباره آنها را به دست آورم»».

یک نفر دیگر می گوید:«« متوجه شدم عکس هایی که در یک هفته اخیر در هارد درایو ذخیره کرده ام اجرا نمی شوند. البته خطایی هم دریافت نمی کنم. خوش بختانه توانسته ام آنها را از طریق فایل پشتیبانی که داشتم دوباره به دست بیاورم اما اطلاعات مشکل دار با وان درایو همگام سازی نشده اند»».

در مقایسه با مشکل مربوط به Storage Spaces، باگ بعدی چندان مخرب نیست. گویا ابزار Defrag تاریخ آخرین اسکن دستی یا اتوماتیک رایانه را ثبت نمی کند. یکی از اشخاص می نویسد:«« تا زمانی که ابزار Defrag اجرا شده و رایانه را اسکن کرده، اطلاعات درستی ارائه می دهد ولی وقتی آن را می بندید و دوباره باز می کنید، اعلام می دارد که هیچ وقت اسکن انجام نشده است»».

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

گویا کاربران در مورد این مشکل نیز حدود شش ماهی می شود معترض هستند. یکی از آنها دو هفته پیش گفت:«« و باز هم مشکلی دیگر در نسخه عمومی ویندوز 10. وقتی همچنان در این سیستم عامل باگ وجود دارد، پس کاربرد ورژن مخصوص آزمایش کنندگان چیست؟»».

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47094 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/26 تعداد مشاهده: 2248
سافت گذر