کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه iOS نرم افزار مایکروسافت آفیس آپدیت شد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت طی مراسم ایگنایت سال 2019 از برنامه یکپارچه آفیس خود رونمایی و پس از مدتی آن را برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه کرد. این اپلیکیشن تمامی امکانات ورد، پاورپوینت و اکسل را یکجا دارد و می تواند فایل های PDF را نیز اجرا کند و در آن ویژگی های متعددی گنجانده شده اند.

مایکروسافت آفیس مایکروسافت آفیس iOS سیستم عامل iOS

امروز یک آپدیت برای نسخه iOS این نرم افزار منتشر شد. با این بروزرسانی، پشتیبانی از فایل های HEIC (فرمت های پرکاربرد فایل های تصویری)، استفاده از ویژگی Dictate (تایپ صوتی در ورد) و امکان انتخاب چندین تصویر از تب Media فراهم شد.

در ادامه تغییرات این اپلیکیشن را مشاهده می کنید:

 

•    امکان انتخاب چند تصویر از تب Media
•    پشتیبانی از فایل های HEIC در بخش انتقال فایل ها
•    امکان تایپ صوتی با ویژگی Dictate

این ویژگی ها که به تازگی به نسخه iOS آفیس اضافه شده اند جزئی بوده و باعث بهبود کارایی این برنامه می شوند. گزینه تایپ صوتی به خصوص، برای کسانی که نمی توانند تایپ کنند یا می خواهند با سرعت زیاد یک فایل صوتی را به متن تبدیل نمایند،  بسیار کارآمد می باشد. ضمناً، پشتیبانی از فایل های HEIC نیز ویژگی مهمی است زیرا اکثر دستگاه های دارای سیستم عامل iOS از این فرمت استفاده می کنند.

دارندگان گوشی های iOS می توانند با مراجعه به اپ استور اپل اقدام به دانلود آفیس مایکروسافت کنند. البته ممکن است این بروزرسانی هنوز برای همه عرضه نشده باشد ولی به زودی و طی چند روز آینده حتماً به دست همه افراد خواهد رسید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47097 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/27 تعداد مشاهده: 2038
سافت گذر