کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317977 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استیکرهای متحرک به واتس اپ می آیند

به گزارش سافت گذر، همان طور که قبل از این هم شنیده بودیم، واتس اپ در حال آزمایش استیکرهای متحرک است. درست مانند بروزرسانی های پیشین، این ویژگی جدید مخصوص نسخه بتا این شبکه اجتماعی خواهد بود و به زودی به دست کسانی که این ورژن را نصب کرده اند، خواهد رسید.

واتس اپ شبکه اجتماعی فیسبوک

این ویژگی که ابتدا توسط WABetaInfo رؤیت شد، در نسخه های بتا 2.20.194.7 اندرویدی و 2.20.70.26 سیستم عامل iOS وجود دارد. کسانی که می خواهند از این قابلیت استفاده کنند، باید در برنامه بتا واتس اپ ثبت نام کرده و ورژن های نامبرده را نصب نمایند.

این ویژگی سه بخش دارد که استیکرهای متحرک را فعال می کند. جدیدترین ورژن بتا فعلاً فقط قسمت اول که امکان مشاهده این استیکرها می باشد را فعال کرده است.

واتس اپ شبکه اجتماعی فیسبوک

از آن جایی که واتس اپ اعلام کرده در حال عرضه این ویژگی برای برخی کاربران منتخب است، شاید بعضی از افراد که حتی نسخه مذکور را نصب کرده اند نیز نتوانند آن را مشاهده نمایند. دو بخش دیگر این ویژگی هم به امکان استفاده از استیکرهای ساخته شده توسط سایر افراد و یا دانلود آنها مربوط می شود.

در حالی که این ویژگی ممکن است مدتی طول بکشد تا برای همه کاربران نسخه بتا عرضه گردد، کسانی که ورژن پایدار واتس اپ را نصب کرده اند باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانند. ضمن اینکه گفته می شود که استیکرها به صورت خودکار پخش نخواهند شد و این یعنی کاربران باید برای اجرا شدن، هر بار روی آنها ضربه بزنند. به علاوه، هنوز مشخص نیست آیا امکان پخش خودکار استیکرها وجود خواهد داشت یا خیر.

اگر به یاد بیاورید، واتس اپ قرار بود این ویژگی را برای رقابت با تلگرام عرضه کند اما این شرکت تصمیم گرفت تمرکز خود را بیشتر روی خدمات پرداخت آنلاین و دسترسی به حساب های کاربری از چندین دستگاه بگذارد.

واتس اپ شبکه اجتماعی فیسبوکanimated stickers GIF

گزارش ها دال بر این هستند که افراد محدودی توانسته اند از استیکرهای متحرک استفاده کرده و برای دیگران بفرستند. اگر شخص دریافت کننده نیز نسخه متناسب برای بهره مندی از این ویژگی را داشت، می تواند استیکر را مشاهده، ذخیره و فوروارد کند. در این میان، یکی از سایت های خبری اعلام کرده که ورژن بتا فعلی دارای 5 بسته استیکر متحرک می باشد.

این خبرها یعنی ارسال استیکرهای متحرک ویژگی بسیار نایابی است. سایر افراد که می خواهند از این ویژگی استفاده کنند یا باید فایل APK واتس اپ بتا را دانلود کنند و یا برای انتشار آن در نسخه پایدار منتظر بمانند. لازم به ذکر است که واتس اپ می خواهد این قابلیت را در اختیار توسعه دهندگان متفرقه نیز قرار دهد تا به انتشار سریع تر آن کمک کند اما از طرفی دوست ندارد باگی در این برنامه به وجود بیاید.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47157 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/05 تعداد مشاهده: 3050
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر