کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317977 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تأیید شد؛ مسدودسازی ویدیو یوتیوب به خاطر باگ مایکروسافت اج

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز تأیید کرد که وقتی دو افزونه AdBlock یا AdBlock Plus در مرورگر مایکروسافت اج فعال هستند، ویدیوهای یوتیوب پخش نمی شوند. این شرکت در یکی از انجمن ها عنوان کرده که با دریافت بازخوردهای کاربران، این مشکل را متوجه شده است. لازم به ذکر است که این باگ تا کنون تمام نسخه های مایکروسافت اج نصب شده در همه سیستم عامل ها را تحت تأثیر قرار داده است.

مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مرورگر مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت

کاربران خبر داده اند که در صورت فعال بودن افزونه AdBlock، وقتی می خواهند ویدیویی در یوتیوب اجرا کنند، با یک صفحه سیاه یا خطا مواجه می شوند. در حال حاضر تنها راه حل برطرف کردن این مشکل، غیرفعالسازی افزونه نامبرده و راه اندازی دوباره صفحه اینترنتی می باشد.

مایکروسافت در پستی که در انجمن یکی از سایت ها منتشر کرده، یادآور می شود که در حال بررسی مشکل و تولید فایل برطرف کننده آن می باشد. این شرکت می خواهد ببیند حتی وقتی افزونه AdBlock نیز غیرفعال یا اصلاً نصب نیست نیز از پخش شدن ویدیوها جلوگیری می شود یا خیر. شما در مرورگر مایکروسافت اج می توانید با فشردن دکمه های Shift + Alt + I و یا مراجعه به منوی . . . و سپس Help and feedback و در نهایت Send feedback بازخوردهایتان را ارسال نمایید و یا داده های مربوط به خطا را برای تیم پشتیبانی بفرستید.

مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مرورگر مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت

از آن جایی که این باگ همه نسخه های مایکروسافت اج اعم از آزمایشی، مخصوص توسعه دهندگان، بتا و پایدار را در تمام سیستم عامل ها تحت تأثیر قرار داده، این شرکت باید راه حلی که تولید می کند را برای همه آنها عرضه نماید. باز هم تکرار می کنیم که بهترین راه برای حل موقتی این مشکل، غیرفعالسازی افزونه های مذکور است.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47160 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/05 تعداد مشاهده: 2105
سافت گذر