کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317980 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حذف یکی از دکمه های کاربردی ویندوز 10 توسط مایکروسافت

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت با آپدیت نسخه 2004 ویندوز 10 گزینه تعویق آپدیت دستی این سیستم عامل را برای کاربران تجاری آن از بین برده است. این شرکت صفحه مربوطه را نیز تغییر داد و عنوان کرده که می خواهد برای جلوگیری از سردرگمی کاربران این ویژگی را به صورت عمومی منتشر کند.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

مایکروسافت همزمان با آغاز سال گذشته میلادی امکان به تعویق انداختن آپدیت های ویندوز 10 را برای کاربران نسخه هوم به مدت 35 روز فراهم کرد ولی کاربران نسخه های ویندوز 10 پرو، اینترپرایز و آموزشی امکان تعویق بروزرسانی ها به مدت 365 را داشتند تا تنها کسانی مجبور به دریافت آپدیت ها شوند که دیگر نسخه مورد استفاده آنها به روزهای پایانی عمر خود نزدیک می گردید.

البته علی رغم اینکه کاربران تجاری ویندوز 10 همچنان می توانند دریافت و نصب بروزرسانی ها را به تعویق بیندازند ولی با ورژن 2004 این سیستم عامل، گزینه مربوطه از قسمت Advanced Options بخش Windows Update حذف شده است. این یعنی تنها مدیران بخش های فناوری اطلاعات می توانند تصمیمات لازم برای آپدیت شدن کامپیوترها را اتخاذ نمایند. با این وجود، کسانی که تمایل دارند تنظیمات را تغییر دهند، باید مسیر زیر را طی کرده و اقدامات گفته شده را انجام دهند.

ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت سیستم عامل سیستم عامل ویندوز

ابتدا به Computer Configuration، سپس Administrative Templates، بعد Windows Components، در ادامه Windows Update و در نهایت Windows Update for Business بروید و یکی از دو گزینه when Preview builds and Feature Updates are received یا Select when Quality Updates are received را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که نسخه های آموزشی و اینترپرایز ویندوز 10 برای آپدیت های دریافت شده در نیمه دوم و اول هر سال به ترتیب 30 و 18 ماه پشتیبانی دریافت خواهند کرد. بنابراین از آن جایی که بروزرسانی های مخصوص نیمه دوم هر سال جزئی هستند و برای مدت بیشتری خدمات دریافت می کنند، بهتر است اکثر کاربران تجاری ویندوز 10 آپدیت 2004 این سیستم عامل را کنار بگذارند.

 

 
منبع: neowin.net 
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47163 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/07 تعداد مشاهده: 3130
سافت گذر
نظرات بینندگان

خعفرزاده 1399/04/07 17:59
بد میشه