کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317977 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار مایکروسافت اج برای رایانه های بیشتر دارای ویندوز 10

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت در دسامبر سال 2018 شروع به تولید دوباره مرورگر مایکروسافت اج مبتنی بر سیستم کرومیوم و در سال 2019 آن را به صورت آزمایشی عرضه کرد. در نهایت، در ژانویه سال 2020 ورژن پایانی این برنامه را در اختیار همگان قرار داد. در این میان، کاربران ویندوز 7، 8، 8.1، 10و سیستم عامل macOS اگرچه می توانستند این مرورگر را به صورت دستی دانلود و نصب کنند ولی مایکروسافت از امروز تصمیم گرفت که آن را از طریق آپدیت ویندوز 10 عرضه کند.

مایکروسافت مایکروسافت اج مرورگر مرورگر مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت

حالا این شرکت گزارش داده که مایکروسافت اج برای رایانه های بیشتری منتشر می شود. البته این کمپانی اعلام می کند که در مراحل اولیه انتشار، این برنامه برای نسخه های آموزشی و تجاری ویندوز 10 عرضه نشده بود ولی از امروز این اتفاق رخ خواهد داد.

با این وجود، کاربرانی که از طریق برنامه های WUfB و WSUS آپدیت های ویندوز را دریافت می کنند، شامل این تغییرات نمی شوند. نکته جالب دیگر اینکه، برای رایانه های مخصوص مصارف آموزشی، ابتدا نسخه قدیمی مایکروسافت اج عرضه می شود و سپس ورژن مبتنی بر کرومیوم آن در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. مایکروسافت دلیل انتشار آپدیت جدید مایکروسافت اج از طریق بروزرسانی های ویندوز 10 را دلایل امنیتی اعلام کرده است.

مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم قرار است به عنوان رقیب کروم مطرح شود و از آن جایی که از یک سیستم کدنویسی برای طراحی آن استفاده شده، ظاهرش نیز به محصول گوگل بسیار شبیه خواهد بود. از طرفی، امکانات متعددی نظیر حالت IE، ورود آسان تر به حساب های کاربری، Azure AD Conditional Access و . . . مایکروسافت اج را به یک انتخاب مناسب برای وبگردها تبدیل کرده است. کمپانی مالک ویندوز به شرکت ها پیشنهاد می دهد که از یک مرورگر برای انجام کارهای خود استفاده کنند. البته علی رغم اینکه مایکروسافت اج امکانات زیادی دارد ولی هنوز هم جای خالی برخی قابلیت ها نظیر همگام سازی تاریخچه جستجو در آن احساس می گردد.

مایکروسافت یادآور شده که به زودی می گوید چه زمانی کاربران نسخه های تجاری ویندوز 10 این مرورگر را دریافت خواهند کرد. این شرکت همچنین اطمینان خاطر می دهد که این اتفاقات تنظیمات اولیه افراد مانند مرورگر پیش فرض و . . . را تغییر نخواهند داد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47195 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/11 تعداد مشاهده: 1662
سافت گذر