کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وان درایو بار دیگر برای آپدیت ویندوز 10 مشکل ایجاد کرد

به گزارش سافت گذر، در ماه می سال 2020 بود که مایکروسافت نسخه 2004 ویندوز 10 را رسماً عرضه کرد و اگرچه این بروزرسانی به دست افراد محدودی رسید ولی تعدادی از آنها با مشکلاتی مواجه شدند که یکی از این اتفاقات ناگوار به اپلیکیشن وان درایو مربوط می شود.

ویندوز ویندوز 10 وان درایو مایکروسافت سیستم عامل

علی رغم اینکه کمپانی مالک ویندوز تا کنون وجود مشکل در نرم افزار وان درایو را تأیید کرده ولی گویا خودِ این برنامه هم اجازه نمی دهد کاربران رایانه شان را به ویندوز 10 نسخه 2004 آپدیت کنند. آن طور که بعضی از افراد در Reddit می گویند، لغو نصب وان درایو از این سیستم عامل باعث شده که بتوانند بروزرسانی ماه می ویندوز 10 را دانلود و آن را نصب کنند.

اگر شما هم نمی توانید آپدیت ماه می ویندوز 10 را در رایانه خود نصب کنید و حدس می زنید این اتفاق به خاطر وجود وان درایو رخ داده است، اقدامات زیر را صورت دهید:

 

•    به کنترل پنل بروید
•    روی گزینه Add or remove programs ضربه بزنید
•    در قسمت سرچ عبارت OneDrive را نوشته و آن را پیدا کنید
•    حالا روی آن کلیک کرده و دکمه Remove را برگزینید

پس از انجام این کار، به تنظیمات و بعد Update & Security و سپس Windows Update رفته و روی دکمه Check for Updates کلیک کنید تا آپدیت ماه می ویندوز 10 نصب شود. پس از نصب این بروزرسانی، به مایکروسافت استور بروید و وان درایو را دانلود کنید.

مایکروسافت تا کنون یک صفحه مخصوص برای اشاره به مشکلات آپدیت نشدن ویندوز 10 به خاطر وان درایو اضافه کرده ولی برخی از موضوعات را از قلم انداخته است. ضمن اینکه این شرکت در حال همکاری با لنوو و گوگل برای از بین بردن باگ های مربوط به لپ تاپ های تینک پد و مرورگر کروم می باشد.

لازم به ذکر است که از زمان انتشار ویندوز 10 نسخه 2004، مشکلات زیادی از بین رفته اند و برای برخی از آنها نیز راه حل های مختلفی آموزش داده شده است. بد نیست اشاره کنیم که با این بروزرسانی یک گزینه مخصوص بهبود حالت گیمینگ رایانه ها عرضه شد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47259 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/21 تعداد مشاهده: 1741
سافت گذر