کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317977 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو ویژگی جدید در گوگل کروم

کروم گوگل مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

امکان جابه جایی دکمه های کنترل فایل های رسانه ای در حال پخش در کروم

به گزارش سافت گذر، گوگل به تازگی دکمه های کنترل فایل های رسانه ای را به مرورگر کروم آورده تا کاربران بتوانند با استفاده از تنها یک کلیک، پخش فایل های رسانه ای را مدیریت کنند.

این بار به نظر می رسد در نسخه 86 کروم خواهیم توانست این دکمه ها را جابه جا کرده و همچون حالت تصویر در تصویر آن را به هر جا که دوست داریم، منتقل کنیم.

به علاوه، می توان با کلیک کردن روی یک گزینه، ویدیوی در حال پخش را به صورت پنجره پاپ آپ درآورد.

کروم گوگل مرورگر گوگل کروم مرورگر گوگل کروم

این ویژگی را می توان در نسخه 86 کروم قناری و از آدرس chrome://flags و سپس فعالسازی کد Enable overlay controls for Global Media Controls روشن کرد.

لازم به ذکر است که احتمالاً کروم 86 در ماه آگوست سال جاری میلادی به دست کاربران برسد.

احتمال اضافه شدن ویژگی LiteVideo به کروم اندرویدی

گوشی های مدرن امروزی از شبکه های 5G پشتیبانی کرده و امکان پخش فیلم های 4K را دارند اما برخی اوقات تنها می توان ویدیوهای با رزولوشن 240p را اجرا کرد. برای چنین شرایطی قرار است به زودی ویژگی به نام LiteVideo به کروم اندرویدی اضافه گردد.

این قابلیت، پهنای باند قابل استفاده در گوشی را بررسی کرده و شیوه پخش ویدیو را طوری تغییر می دهد که علاوه بر کاهش مصرف اینترنت، فیلم ها با کیفیت قابل قبولی مشاهده شوند.

در توضیحات این کد نوشته شده است:«« گزینه LiteVideo باعث بهینه سازی اینترنت مصرفی هنگام پخش فایل های رسانه ای شده و ویدیوها را با بیت ریت کمتری برای کاربران اجرا خواهد کرد»».

گوگل هم در سایت Chromium.org می نویسد:«« LiteVideo یک گزینه بهینه سازی مصرف اینترنت است که پهنای باند استفاده شده توسط فایل های رسانه ای در حال پخش را مدیریت کرده و به مدیا پلیرها اجازه می دهد رزولوشن فیلم ها را کاهش داده و داده کمتری مصرف کنند»».

ضمناً، وقتی کاربر یک صفحه اینترنتی را دوباره اجرا می کند یا به یک صفحه جلوتر می رود، این ویژگی به صورت خودکار غیرفعال خواهد شد.

کدهای Enable LiteVideos و Force LiteVideos Decision در کرومیوم 86 وجود داشته و علاوه بر کروم اندرویدی، می توان آنها را از آدرس chrome://flags کروم دسکتاپی نیز فعال کرد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47260 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/21 تعداد مشاهده: 3017
سافت گذر