کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه 84 مرورگر مایکروسافت اج با امکانات جدید منتشر شد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت امروز نسخه پایدار با شماره 84 مرورگر خود موسوم به مایکروسافت اج را منتشر کرد تا این اتفاق دو روز پس از عرضه ورژن 84 کروم دسکتاپی رخ داده باشد. لازم به ذکر است که به خاطر بهره مندی از سیستم کرومیوم، هم مایکروسافت و هم گوگل سعی کرده اند برنامه مشابهی برای انتشار بروزرسانی های مرورگرهایشان داشته باشند.

مایکروسافت اج مرورگر مرورگر مایکروسافت مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج

علی رغم اینکه نسخه 83 مایکروسافت اج امکاناتی مانند همگام سازی میان افزونه ها و سوئیچ شدن میان پروفایل ها را اضافه کرد ولی در ورژن 84 ویژگی های جزئی اما کاربردی وجود دارند که به Collections، PDF خوان و گزینه های امنیتی مربوط می شوند. لازم به ذکر است که هنوز قابلیت همگام سازی تاریخچه جستجو و تب ها فراهم نشده اما آپشن های مربوط به آنها در تنظیمات وجود دارد ولی در کنار آنها عبارت "به زودی" نقش بسته است.

Collections مایکروسافت اج حالا ویژگی هایی را دریافت کرده که باعث افزایش سرعت آن می شود. آن طور که کمپانی مالک ویندوز می گوید، از این پس صدور داده های Collections در فایل اکسل آسان تر صورت می پذیرد. همچنین، ابزار پین کردن برای چسباندن یادداشت های مهم به یک صفحه نیز فراهم شده است. ضمن اینکه کاربران می توانند رنگ پس زمینه یادداشت ها را آن طور که می خواهند تغییر دهند.

بخش PDF خوان نیز بهبود یافته تا وقتی روی یک فایل ویرایش انجام می شود، نیازی نباشد تا آن را به عنوان کپی ذخیره کنیم. گزینه خواندن متون با صدای بلند نیز به PDF خوان اضافه شده است. به علاوه، آپشن Immersive Reader حالا قابلیت ترجمه متون را دارد.

دیگر امکانات جزئی عرضه شده با این آپدیت عبارتند از:

 

•    امکان انتخاب اسم دلخواه برای کارت های اعتباری ذخیره شده جهت آسان تر شدن خریدهای آنلاین
•    پشتیبانی از APIهای Native File System و Storage Access
•    نمایش نشانگر ماوس هنگام کار کردن در حالت تمام صفحه
•    اضافه شدن حالت وبگردی با رابط کاربری اینترنت اکسپلورر
•    غیرفعالسازی TLS/1.0 و TLS/1.1 به صورت پیش فرض
مایکروسافت اج مرورگر مرورگر مایکروسافت مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج

در کنار قابلیت های ذکر شده، ابزارهای مخصوص توسعه دهندگان هم قرار دارند که از آن جمله می توانیم به حالت کنتراست زیاد ویندوز، سازگاری با میانبرهای کیبورد DevTools و VS Code و . . اشاره کنیم.

مطابق معمول، این آپدیت در پس زمینه برای همه کاربران صورت می پذیرد ولی این امکان نیز وجود دارد تا با رفتن به منوی . . . و سپس تنظیمات و بعد About، بررسی کنید و ببینید آیا بروزرسانی تازه ای عرضه شده یا خیر.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47297 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/28 تعداد مشاهده: 2372
سافت گذر