کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317851 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی پشتیبانی از دو نمایشگر به Microsoft Teams می آید

به گزارش سافت گذر، به منظور آسان تر کردن روند پیوستن به جلسات برای کاربران هنگام استفاده از چندین صفحه نمایش، مایکروسافت در حال کار کردن روی ویژگی پشتیبانی از دو نمایشگر در Microsoft Teams است.

مایکروسافت مایکروسافت تیمز Microsoft Teams

این قابلیت برای زمانی که هم می خواهید وارد یک جلسه شوید و هم باید در یک کلاس دارای تخته شرکت کنید، مناسب خواهد بود. به منظور بهره مندی از این امکانات، می بایست یک نمایشگر لمسی را به دستگاه اصلی وصل نمایید. آن طور که مشخص است، ویژگی پشتیبانی از دو نمایشگر در Microsoft Teams در مرحله آزمایشی بوده و احتمالاً در ماه دسامبر به دست کاربران خواهد رسید.

ویژگی نامبرده یکی از قابلیت هایی است که مدتی می شود افراد به دنبال بهره مندی از آن بوده اند و حالا مایکروسافت برای پاسخ دادن به درخواست ها می خواهد آن را بیفزاید. این شرکت می گوید:«« از ارسال بازخوردهای خود ممنونیم. این ویژگی در دست تولید است. زمانی که جزئیات بیشتری به دست آوردیم، آنها را در اختیارتان می گذاریم»».

مایکروسافت مایکروسافت تیمز Microsoft Teams

به غیر از پشتیبانی دو نمایشگر، مایکروسافت در حال آزمایش ویژگی های جذاب دیگری برای Microsoft Teams است که از آن جمله می توانیم به بهبود گزینه اشتراک گذاری فایل ها، همگام سازی با دستیار صوتی کورتانا، زیرنویس زنده، چت های حبابی شکل، امکان ارسال اموجی برای نشان دادن واکنش ها . . . اشاره کنیم. لازم به ذکر است که چندین ویژگی مهم دیگر برای اپلیکیشن نامبرده، طی روزهای آتی عرضه خواهد شد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47307 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/30 تعداد مشاهده: 1852
سافت گذر