کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750715446 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317974 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر از ویژگی های جدید مایکروسافت اج

مایکروسافت مرورگر مرورگر مایکروسافت اج مرورگر مایکروسافت مایکروسافت اج

همگام سازی تاریخچه جستجو، به زودی در مایکروسافت اج

به گزارش سافت گذر، اگرچه آخرین آپدیت نسخه مخصوص توسعه دهندگان مایکروسافت اج بسیار جزئی بود ولی کمپانی مالک ویندوز امروز خبر داد که امکانات تازه ای در حال اضافه شدن به این مرورگر هستند.

در صفحه مربوطه، مایکروسافت بازخوردهای ثبت شده برای اضافه کردن ویژگی های پر تقاضا را معرفی و در مورد زمان اضافه شدن آنها به مایکروسافت اج صحبت کرد. در حال حاضر از آن جایی که تابستان تقریباً تا دو ماه دیگر تمام می شود، مایکروسافت 8 هفته برای عرضه این قابلیت ها زمان دارد.

متأسفانه بسیاری از کاربران از اضافه نشدن گزینه های ناوبری با استفاده ماوس در مایکروسافت اج گلایه دارند و می گویند که افزودن این آپشن ها (مانند بستن تمامی تب ها هنگام بستن مرورگر) مگر چه قدر سخت است که مایکروسافت این کار را انجام نمی دهد.

بهبود ویژگی های مربوط به چند برنامگی در مایکروسافت اج ویندوز 10

از آن جایی که روزبه روز مرورگرها پیشرفته تر می شوند حالا از سوی کاربران درخواست شده تا تمهیداتی اندیشیده شود که تب ها همچون اپلیکیشن ها کار کنند. آن طور که از خبرها برداشت می شود، در کد نسخه های مخصوص توسعه دهندگان ویندوز 10 و مایکروسافت اج گزینه بهره مندی از میانبر Alt + Tab برای نمایش تب ها به صورت پاپ آپ و Taskbar Preview اضافه شده است.

در جدیدترین ورژن ویندوز 10، مایکروسافت امکانی را فراهم کرده که وقتی کاربران دکمه های Alt + Tab را می زنند، تب های باز شده در مایکروسافت اج را میان پنجره های مربوط به اپلیکیشن ها ببینند. این باعث خواهد شد تا سوئیچ شدن میان تب های باز شده بسیار آسان گردد.

البته برخی ها همزمان 20 تا 30 تب باز می کنند و طبیعتاً دوست ندارند از این گزینه استفاده نمایند. این افراد باید با مراجعه به تنظیمات و سپس سیستم و بعد چند برنامگی (Multitasking) گزینه ای که به صورت پیش فرض فعال است را خاموش کنند.

دسترسی سریع به سایت های دلخواه با انتخاب موارد پین شده به تسک بار

با آپدیت امروز مایکروسافت اج، سایت های پین شده در تسک بار ویندوز 10 در حال اجرا خواهند بود تا بلافاصله پس از کلیک کردن روی آنها بتوان تمام تب های باز شده را مشاهده کرد. این کار سوئیچ شدن میان تب ها را آسان تر می کند تا نیازی نباشد در میان همه پنجره های مرورگر جستجو کرد. برای پین کردن یک سایت به تسک بار، باید به تنظیمات و سپس More (. . . ) رفته و بعد More Tools را زده و در نهایت گزینه Pin to taskbar را برگزینید.

لازم به ذکر است که این ویژگی ها در حال عرضه شدن برای آزمایش کنندگان هستند. برای بهره مندی از آنها می بایست ابتدا مایکروسافت اج را آپدیت کنید و سپس تنظیمات Alt + Tab مدنظر را از بخش تنظیمات و بعد سیستم و در نهایت چندبرنامگی فعال نمایید. برای فعالسازی ویژگی دوم هم باید به تنظیمات و سپس More (. . . ) رفته و بعد More Tools را زده و در نهایت گزینه Pin to taskbar را برگزینید. برای استفاده از این قابلیت، توجه داشته باشید که باید سایت های پین شده فعلی را از تسک بار حذف و دوباره پین کنید.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47328 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/02 تعداد مشاهده: 1878
سافت گذر